Hop til indhold
Nord53

Sexy housewife lookalike i Aalborg

Recommended Posts

Jeg besøgte Viki "Sexy Housewife Lookalike" i Aalborg i går - SUPER oplevelse.

https://annoncelight.dk/showad/301252

Jeg var noget skeptisk inden besøget da jeg mange gange er blevet slemt skuffet hos de østeuropæriske piger - men engang imellem rammer man det helt rigtige, det er sket tidligere hos Roxana i København og Melissa her i Aalborg - og så i går hos Viki. Og rammer man de helt rigtige så er de fuld på højde med mange af de allerbedste danske piger.

Jeg ankom til hendes lejlighed i vestbyen, fint diskret - jeg tror hun er alene der. Hun åbnede døren med et stort smil og stod supper hot i lækkert Lingerie. Hun ser super godt ud og grænser op til hvad jeg vil kalde smuk - hun er pænere end på billederne. Blev straks tilbudt et bad (meget positivt) - afslog dog, da jeg lige kom fra bad derhjemme. Hun virkede ekstremt sød fra starten - det tegnede godt.

Vi fik hurtigt tøjet af og smidt os på sengen. Hun startede med et lækkert blowjob med mig liggende på ryggen, ikke noget vildt specielt og ikke noget med slik på boller eller andet, men alligevel dejligt med stor indlevelse. Efter et sykkke tid gjorde hun an til at ville kravle på mig - men jeg sagde at jeg gerne vil slikke hende, hvilket hun smilende sagde ja til. Jeg fik hende om på ryggen og gik så småt i gang med at udforske hendes dejlige krop. Hun er smuk og slank, dejlig solbrun og har nogle fantastiske bryster - ikke økologiske, men stadig dejlige bløde og super godt lavet. Jeg fik bevæget med nedad og gik i gang med at slikke hende og gav hende nogle sorte kys - jeg er tosset med begge dele når jeg kan mærke det er gengældt.

Hun bliver hurtigt våd og virkede til at nyde det. Hun er super dejlig at slikke, der er ingen dårlig smag eller lugt som der nogen gange kan være - hun er super lækker. Jeg giver den lidt mere gas og på et tidspunkt bliver der ekstremt vådt og hun kommer i det der minder om en mindre sprøjteorgasme, super frækt. Jeg fortsætter lidt mere og giver den igen lidt mere gas, og hun kommer uniddelbart et par gange mere. Nu er det muligt at hun er meget god til at fake, men dette virkede oprigtigt, og hun blev ihvertfald ekstremt våd.

Efter den tur fik hun en helt anden glød i øjnene og hun gav den absolut fuld gas i diverse stillinger bagefter, indtil jeg kom med hende siddende ovenpå mig. Super lækker sex.

Bagefter var der ingen hast, vi snakkede om løst og fast, så meget som sproget nu tillod, hun er ikke super god til engelsk, hvilket hun også gør opmærksom på. Jeg blev igen tilbudt bad som jeg takkede ja til. 

Jeg betalte for 30 min og var der i 35-40 min - så heller ikke noget at klage over der.

Jeg skal absolut besøge hende igen inden hun tager afsted og kan kun anbefale hende, I vil ikke fortryde:-)

Og ja - jeg ved godt det er min første anmeldelse med denne bruger - men det er IKKE en reklame. Jeg har været lukket ned for dette forum og for brugen af købepiger i en længere periode, og har derfor oprettet ny bruger.

Redigeret af Nord53
Forkert opstilling af teksten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig - Viki er et rigtigt godt valg ... Jeg havde selv en lignende god oplevelse med hende i Århus, og besøger hende gerne igen når/hvis hun returnerer :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...