Hop til indhold
VenusianSilkeborg

Søger God Massage uden sex/hj fra En Smuk Thai ?

Recommended Posts

Hej igen,

Nogen der kan anbefale et sted med en Smuk Ung massør (under 35), der giver en god Massage og Forkælelse ... Søger uden Sex eller HJ (klare happy ending andet sted, så behøves ikke).

Gerne inden for halvanden times kørsel fra Silkeborg.

mange tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, hvis du er ligeglad med hvad der staar i daabsattesten !  Thai kvinder  ser ofte yngre ud end de er , og mange udgiver sig selv for at vaere   yngre !

Saa er der nogle stykker i din omkreds  . ANYWAY  god massage gives jo med  haender og foedder ! korrekt 

Sorry jeg har et Engelsk Tastatur paa min laptop !!

Tronheim

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prikken skrev, for 6 minutter siden:

Det er jo smag og behag. Ingen af dem er mormødre, men nok mødre. Mayuree er en lille nips, så godt valg :-)

Bliver man masseret af Mayuree selv eller er der andre i klinikken? 

Jeg er selv 40 ... så en mor er selvfølgelig fint ... gider bare ikke en gammel dame ... det må gerne være en forkælende oplevelse (uden jeg søger den skal være direkte seksuel).

Del dette indlæg


Link til indlæg
VenusianSilkeborg skrev, for 13 minutter siden:

Bliver man masseret af Mayuree selv eller er der andre i klinikken? 

Jeg er selv 40 ... så en mor er selvfølgelig fint ... gider bare ikke en gammel dame ... det må gerne være en forkælende oplevelse (uden jeg søger den skal være direkte seksuel).

Det er tilfældigt hvem der masserer. Der er 2-4 piger. Der er en enkelt ældre imellem, de andre er unge. Mayuree masserer gerne selv. Du kan jo bestille tid specifikt hos hende. Hun er meget lille, ret tynd, pæn og sød, taler fint dansk, og besidder utrolige kræfter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

Det er tilfældigt hvem der masserer. Der er 2-4 piger. Der er en enkelt ældre imellem, de andre er unge. Mayuree masserer gerne selv. Du kan jo bestille tid specifikt hos hende. Hun er meget lille, ret tynd, pæn og sød, taler fint dansk, og besidder utrolige kræfter. 

Nu har jeg en tid til i aften, så kan nok ikke nå at nævne det med hvem jeg skal ind til ... nu er jeg fandme nervøs for om jeg kommer til at hænge på hende den gamle (no offence til de gamle damer). haha

Hmm chancen for at komme ind til hende selv når jeg ikke har booket specifikt til hende er vel alt for lille? :(

Redigeret af VenusianSilkeborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
VenusianSilkeborg skrev, for 1 minut siden:

Nu har jeg en tid til i aften, så kan nok ikke nå at nævne det med hvem jeg skal ind til ... nu er jeg fandme nervøs for om jeg kommer til at hænge på hende den gamle (no offence til de gamle damer). haha

Hmm chancen for at komme ind til hende selv når jeg ikke har booket specifikt til hende er vel alt for lille? :(

Der arbejder mange forskellig på skift, så chancen for at få en yngre er ret høj. Tror du skal regne med at Mayuree har så mange faste kunder at hun kun masserer efter aftale, men du kan jo være heldig. Vil så sige at jeg er blevet masseret af nogle babes der, som virkelig forstod at massere og samtidig drille mig til fuld trukket dolk, uden de dog gjorde andet end strejfe den i ny og næ. Når jeg kom med en lyd grinede de stille og smilede stort. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha awesome ... krydser fingre og tær for jeg ikke får den gamle hahaha. 
Lyder som præcist den type oplevelse jeg leder efter. 

Pirende forkælelse af en lækker babe uden nogen happy ending haha.

Må se om jeg kan bestille Mayuree selv næste gang ... vil tro det var hende jeg snakkede med i telefonen, virkelig en sød og sexet sensuel stemme.

Om ikke andet håber jeg de er lækre end de damer jeg har prøvet her i silkeborg. 
Der er nogle lækre her, men så er det fuldpakke osv. de tilbyder ... så det er noget helt andet og helt andre priser også.

Redigeret af VenusianSilkeborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
VenusianSilkeborg skrev, for 20 minutter siden:

Forresten nogen der ved om de tager mobile pay, eller foretrækker kontanter?

Alle former for betaling, dog kan du ikke ligge prisen af :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var super heldig kom ind til hende selv. 

- Vil beskrive hende som en pæn og virkelig sød grinende dame og nød virkelig at blive masseret af hende. 
- Hun var ikke decideret ung, men meget køn ... og kunne sagtens tænde på hende ... dog lidt nervøs for hende da hun var meget tynd.
- Massagen var en af de bedste jeg nogensinde har fået, dog måtte jeg tappe ud et par gange da jeg kunne vælge imellem "blød" og "hårdt" og jeg bare sagde "så hårdt som du kan" ... må sige hun gav den hårdeste massage jeg har fået endnu - utrolig sådan en lille kvinde kan være så stærk. Hun lagde virkelig kræfterne i på min ryg, nakke og arme - og det var skønt. 
- De sensuelle dele af massagen var de bedste og der var hun utrolig... hun undgik ikke noget (lagde mig først op på briksen i boxerne, så tænkte jeg "nej nu er jeg her så skal de sku af" så nåede at smide dem på stolen før hun kom ind... Vil ikke kalde det "grøn" massage eller decideret pirring ... nok min egen skyld da hun spurgte mig om hvorfor jeg kom og sagde jeg var øm i nakken og stresset haha (det passer, men kom i virkeligheden mest for forkælelsen). Men det var super godt ... og ja, svært ikke at stritte selv om jeg prøvede ihærdigt (men det er jo også næsten det bedste del af det hele haha ... rart med fornyet blodgennemstrømning i de dele af kroppen også). Flere gange var hun oppe og kravle imellem mine ben på briksen... og flere gange strejfede hendes underliv min hånd eller albue.
- Hun kan også massere perfekt med en hånd ... det var nødvendigt fordi hun åbenbart har så mange kunder at telefonen ringede 3 gange under massagen, og der nok blev smset i 15-20 af minutterne (kunne høre tastelyden)... hun måtte gå ud af rummet et par få gange også fordi der kom kunder ind... men har forståelse for det (de var kun to på arbejde) og hun var faktisk i stand til at give god massage imens hun svarede kunder på sms (hvor utroligt det end lyder) haha ... men gør selvfølgelig lidt ved nærværet ... nærværet var der til gengæld helt imellem beskederne og kunderne.
<= Vil overveje lidt at forære hende et booking system hvis det blivet et sted jeg kommer ofte... men forstod det var en særlig situationen da de kun var to og hun virkelig er populær.
- Til sidst vaskede hun mig med en vaskeklud opvredet i varmt vand ... det kom bag på mig (har jeg ikke prøvet nogen steder før) det var virkelig dejligt.


Alt i alt er jeg virkelig godt tilfreds ... og vil besøge hende igen så snart jeg kan.
Nok inden for en mds tid. 

Tak for anbefalingen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

:-)

Godt at du havde en god oplevelse. God ide med booking systemet, for uden går det udover nærværet. Har tidligere haft nogle særdeles hotte timer der (kun til grænsen), men på det seneste har mobilen forstyrret lidt rigeligt :-)

Redigeret af Prikken

Del dette indlæg


Link til indlæg
VenusianSilkeborg skrev, for 57 minutter siden:

Alt i alt er jeg virkelig godt tilfreds ... og vil besøge hende igen så snart jeg kan.

SÅ har hun en fan mere :lol:
Jeg svæver også derfra og til en latterlig lav pris. 
Jeg ved hun prioriterer sine kunder, så en booking system vil nok ikke virke, men du kan prøve. Om ikke andet giver det noget goodwill. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...