Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst
AntonH skrev, for 7 minutter siden:

Hej

Hvor omkring København finder jeg en høj og slank thaipige til FP?

Hvad er "høj" for dig?  ..... De fleste er vel mellem 150-165 cm høj/lav

Del dette indlæg


Link til indlæg
AntonH skrev, for 20 minutter siden:

Hej

Hvor omkring København finder jeg en høj og slank thaipige til FP?

Av, den bliver ikke nem.

Enig med Agurk omkring højden på de fleste Thai' piger, ligger mellem 150-165 cm.

Min tidligere kæreste fortalte mig, at hun var 160 cm. En dag så jeg ved et tilfælde hendes ID Card, der stod hun var 156 cm .:mrgreen:

Men de er dygtige til at kompensere for manglende højde, med meget, meget høje sko. :biggrin:

Redigeret af sanook

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var godt klar over, den ikke var nem. Når jeg spørger, er det selvfølgelig fordi jeg engang havde mødt en thai på over 175 (i Skovlunde, på et nu nedlagt sted), som gav dejlig massage mv.
De mindre piger er det straks nemmere at finde. Men jeg tænkte, at hvis nogen kunne hjælpe, så var det her. Tak for hurtige svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019

175! ?   Er du sikker på hun var en hun ? Eller måske en fra Kina ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DenSøde
Lynet2019 skrev, for 13 timer siden:

175! ?   Er du sikker på hun var en hun ? Eller måske en fra Kina ? 

Jeg er sikker på, at hun er kvinde. Jeg har ikke lavet slægtsforskning på hendes etniske baggrund, men jeg har ingen grund til at tro, at hun ikke er thai af oprindelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været her nogle gange....

http://thai-energy-wellness.dk

Det er godt nok længe siden sidst, men kom primært fordi det ligger ok diskret og at man kan få 1,5 time til en fornuftig pris.
Der fik jeg massage flere gange af en høj slank og iøvrigt ret fræk thai. Hun var ihverfald over 1,70... selv uden tøj... jeg mener sko:D

Kan ikke huske navnet, og det er nok snart et lille år siden jeg sidst var der...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 4 timer siden:

johhh bevares, Espergærde er da også "omkring København" og Nakskov er "omkring Nykøbing."

Ha ha ha.... Hvad fanden havde jeg lige tænkt der...?
Nej, det er pisse langt fra KBH... hvilket klart er grunden til jeg ikke har været der flere gange....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kubrick skrev, den 5.8.2020 at 09:34:

Har været her nogle gange....

http://thai-energy-wellness.dk

Det er godt nok længe siden sidst, men kom primært fordi det ligger ok diskret og at man kan få 1,5 time til en fornuftig pris.
Der fik jeg massage flere gange af en høj slank og iøvrigt ret fræk thai. Hun var ihverfald over 1,70... selv uden tøj... jeg mener sko:D

Kan ikke huske navnet, og det er nok snart et lille år siden jeg sidst var der...

Brrr - massage til børn og voksne. Det er vist ikke (længere) noget for det her forum ... men tak alligevel. Jeg tror jeg holder mig til København.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AntonH skrev, for 3 timer siden:

Brrr - massage til børn og voksne. Det er vist ikke (længere) noget for det her forum ... men tak alligevel. Jeg tror jeg holder mig til København.

Det har der stået al den tid jeg er kommet der. Har fået håndruller hver gang og tilbud om mere....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, den 19.8.2020 at 10:41:

Det er da ikke noget nyt, at langt de fleste thai butikker har en officiel menu, samt en noget mere uofficiel menu

Nej, OK - men jeg synes nu alligevel, at det er sjældent, der bliver blandet børn ind i det. Men det kan selvfølgelig lære mig at lade være med at lave larm undervejs!

Del dette indlæg


Link til indlæg
AntonH skrev, for 3 minutter siden:

Nej, OK - men jeg synes nu alligevel, at det er sjældent, der bliver blandet børn ind i det. Men det kan selvfølgelig lære mig at lade være med at lave larm undervejs!

Ingen tvivl om at der der tjenes "bedre penge" på den "uofficielle menu", men thai butikkerne vil også gerne henvende sig mere lødigt til kunderne, og det gøres der så med den officielle menu, og det er ikke helt ualmindeligt at unge mennesker mellem 14-16 år kommer i butikken med far eller mor, primært nok fordi at far eller mor før har været i butikken og har fået god massage fra den officielle menu. De seneste år er der kommet mange små butikker til så konkurrencen er hård, og thaier har jo også et ønske om IKKE at fremstå som rene bordeller.

Andre butikker igen har således også indrettet værelse til par massage, også et fænomen som kunderne har taget til sig.

Det er ihvertfald sådan jeg tror det hænger sammen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...