Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kan varmt anbefale Amalia https://annoncelight.dk/showad/300700. Jeg faldt over Amalias annonce, tænkte jeg måtte besøge hende, aftalte tid og sted, kom frem og smuk pige åbnede døren, blev vist ind i værelset, hvor vi aftalte ydrlse og pris. Hun forsvandt et oar minutter i mellemtiden havde jeg fået tøjet af, lagt mig på sengen kampklar, hvilket hun ogdå sagde da hun var tilbage men et smil på læberne, først æidt kærlig berøring hendes hænder blidt rundt omkring dejlige blide kys mærkede hendes dejlige bryster hun bevægede sig ned og tog ham i munden wauuu det var godt der gik ikke lang tid før jeg måtte overgive mig og sende ladningen afsted. Efter denne hurtige tur var det tid til at kæle og nusse godt arbejde selvom der gik lidt før der var liv i den igen, glemte at sige missen smager rigtig godt, på med gummi og så lidt forskellige stillinger må sige det er ikke sidste gang jeg besøger hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lille-mig skrev, for 52 minutter siden:

Lutger lidt falsk raklame? 

Så GPen oprettede en falsk profil for 2 1/2 år siden og en række indlæg med det ene formål at kunne lave en falsk anmeldelse af sig selv 2.5 år senere?

/Tutankhamon

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej det ksn jeg så sige st det er det ikke, måske i selv lave falske opslag, håber der er nogen der kan bekræfte det er en oplevelse at besøge hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...