Hop til indhold

Heidi og Kristina, Aalborg/Nørresundby

Featured Replies

Skrevet

Endnu en gang var jeg her forbi.

https://annoncelight.dk/showad/269767

De er bare 2 super dejlige og mega søde piger. Og DANSKE 

I dag var jeg sammen med Kristina, som jeg vist har været lidt meget sammen med gennem tiden. Men men. 

Hun er bare så dejlig. Og man kan bare mærke hvor velkommen man er når man træder ind af døren. 

Sex'en var som den nu er, MEGA fræk. Man kan bare mærke at hun er der for sex lige så meget som jeg er. Bare fantastisk. 

Man kan også være sammen med begge 2 hvis man tør. 

Mine varmeste anbefalinger til begge piger(har tidligere været en del sammen med Heidi også)

Kig forbi inden din nabo

Redigeret af Donmig

Skrevet

Hey, lyder super:D jeg skal til Aalborg imorgen, er der en af dem som ikke har siliconebryster ? så bliver hun mit valg

Mvh

John

Skrevet
Orladrengen skrev, for 57 minutter siden:

Prisniveau for to?

1300,- for 30 minutter for begge to. 

Jeg har selv haft fornøjelsen, og frækkere kvinder end de to skal man godt nok lede længe efter. Jeg var meget positivt overrasket da jeg mødte dem og var næsten helt forlegen over, hvor frække og ligefremme de var. 

Jeg skal helt sikkert også møde dem igen. 

Skrevet
The Dark Knight skrev, for 48 minutter siden:

1300,- for 30 minutter for begge to. 

Jeg har selv haft fornøjelsen, og frækkere kvinder end de to skal man godt nok lede længe efter. Jeg var meget positivt overrasket da jeg mødte dem og var næsten helt forlegen over, hvor frække og ligefremme de var. 

Jeg skal helt sikkert også møde dem igen. 

Det lyder meget rimeligt. Må se hvornår jeg kommer på de kanter - lyder bestemt som en duo, der skal prøves

Skrevet
lillejohn skrev, for 19 timer siden:

Hey, lyder super:D jeg skal til Aalborg imorgen, er der en af dem som ikke har siliconebryster ? så bliver hun mit valg

Mvh

John

Hej John

De har begge store silikonebryster.

Begge mega frække. 

Kan varmt anbefales.

Skrevet

Vil også godt anbefale en duo med de 2 dejlige kvinder. En af mine bedste oplevelser i det nordjyske.

Skrevet

Hvad koster 1 time nogle der ved det med dem begge?

Skrevet

De er kun på i snit en dag i ugen. I kan med fordel skrive en mail til Kristina (mail i annoncen) og spørge ind til et par fremtidige datoer. Hun er sød til at svare, og kender som regel arbejdsdagene en uge eller to før. 

De har nemlig kun annonce på, på selve dagen, så det kan være svært at planlægge efter. 

Skrevet
lillejohn skrev, for 23 timer siden:

Mvh

John

Uh den var svær.. 

men i annoncen står der at de har silikone bryster. 

Skrevet

Hej Hedensted- ups det havde jeg sgu ikke set:rolleyes: tak for info- kommer først til Aalborg senere i aften. Så napper jeg en af de unge tøser fra Polen- Har væreet hos Bianca flere gange og hun har "the real things"

• 1 year later...
Skrevet

Nogen der ved om de er stoppet? 

Skrevet
  • Author
fyr9000 skrev, for 17 timer siden:

Det tror jeg desværre :(

De er ikke stoppet. 

• 3 weeks later...
Skrevet
Donmig skrev, den 28.3.2022 at 09:21:

De er ikke stoppet. 

Hvor finder vi så de to skønne damer?

Skrevet
  • Author

Den ene eller begge skulle være at træffe torsdag den 21.04.

Skrevet
Donmig skrev, den 17.4.2022 at 20:14:

Den ene eller begge skulle være at træffe torsdag den 21.04.

Jeg har ikke kunnet finde dem - fandt du dem?

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Halløj, jeg har fundet dem. Dog kun Heidi, den lang hårede. Er på, på mandag den 23.05. i Nørresundby. Prøv at skrive en besked til hende på 

+45 91 97 16 04

Skrevet

Har du et link til en annonce? 

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Halløj, Heidi er på i morgen onsdag 01.06.. Tror ikke hun får annonce på. Prøv at skriv på tidligere nævnte tlf nr. 

• 3 months later...
Skrevet

Den dynamiske duo er på igen - jeg får vist desværre ikke tid til et besøg i denne omgang. Men mindes også et par svedige stunder med to dejlige damer - dog et par år tilbage, desværre

https://annoncelight.dk/showad/269767

Redigeret af ReeferMadness

Skrevet

De er fantastiske. Kunne sagtens finde på at besøge dem igen selvom jeg har en længere køretur 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.