Hop til indhold
Donmig

Heidi og Kristina, Aalborg/Nørresundby

Recommended Posts

Endnu en gang var jeg her forbi.

https://annoncelight.dk/showad/269767

De er bare 2 super dejlige og mega søde piger. Og DANSKE 

I dag var jeg sammen med Kristina, som jeg vist har været lidt meget sammen med gennem tiden. Men men. 

Hun er bare så dejlig. Og man kan bare mærke hvor velkommen man er når man træder ind af døren. 

Sex'en var som den nu er, MEGA fræk. Man kan bare mærke at hun er der for sex lige så meget som jeg er. Bare fantastisk. 

Man kan også være sammen med begge 2 hvis man tør. 

Mine varmeste anbefalinger til begge piger(har tidligere været en del sammen med Heidi også)

Kig forbi inden din nabo

Redigeret af Donmig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey, lyder super:D jeg skal til Aalborg imorgen, er der en af dem som ikke har siliconebryster ? så bliver hun mit valg

Mvh

John

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Orladrengen skrev, for 57 minutter siden:

Prisniveau for to?

1300,- for 30 minutter for begge to. 

Jeg har selv haft fornøjelsen, og frækkere kvinder end de to skal man godt nok lede længe efter. Jeg var meget positivt overrasket da jeg mødte dem og var næsten helt forlegen over, hvor frække og ligefremme de var. 

Jeg skal helt sikkert også møde dem igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 48 minutter siden:

1300,- for 30 minutter for begge to. 

Jeg har selv haft fornøjelsen, og frækkere kvinder end de to skal man godt nok lede længe efter. Jeg var meget positivt overrasket da jeg mødte dem og var næsten helt forlegen over, hvor frække og ligefremme de var. 

Jeg skal helt sikkert også møde dem igen. 

Det lyder meget rimeligt. Må se hvornår jeg kommer på de kanter - lyder bestemt som en duo, der skal prøves

Del dette indlæg

Link til indlæg
lillejohn skrev, for 19 timer siden:

Hey, lyder super:D jeg skal til Aalborg imorgen, er der en af dem som ikke har siliconebryster ? så bliver hun mit valg

Mvh

John

Hej John

De har begge store silikonebryster.

Begge mega frække. 

Kan varmt anbefales.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ReeferMadness

Vil også godt anbefale en duo med de 2 dejlige kvinder. En af mine bedste oplevelser i det nordjyske.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight

De er kun på i snit en dag i ugen. I kan med fordel skrive en mail til Kristina (mail i annoncen) og spørge ind til et par fremtidige datoer. Hun er sød til at svare, og kender som regel arbejdsdagene en uge eller to før. 

De har nemlig kun annonce på, på selve dagen, så det kan være svært at planlægge efter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
lillejohn skrev, for 23 timer siden:

Mvh

John

Uh den var svær.. 

men i annoncen står der at de har silikone bryster. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Hedensted- ups det havde jeg sgu ikke set:rolleyes: tak for info- kommer først til Aalborg senere i aften. Så napper jeg en af de unge tøser fra Polen- Har væreet hos Bianca flere gange og hun har "the real things"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Halløj, jeg har fundet dem. Dog kun Heidi, den lang hårede. Er på, på mandag den 23.05. i Nørresundby. Prøv at skrive en besked til hende på 

+45 91 97 16 04

Del dette indlæg

Link til indlæg

Halløj, Heidi er på i morgen onsdag 01.06.. Tror ikke hun får annonce på. Prøv at skriv på tidligere nævnte tlf nr. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ReeferMadness

Den dynamiske duo er på igen - jeg får vist desværre ikke tid til et besøg i denne omgang. Men mindes også et par svedige stunder med to dejlige damer - dog et par år tilbage, desværre

https://annoncelight.dk/showad/269767

Redigeret af ReeferMadness

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...