Hop til indhold
lækkerbrun

Paris 22, Sundsvej 7400

Recommended Posts

Sundsvej har mega lækre piger og billederne er af pigerne generelt. Men servicen i huset er rigtig dårlig har besøgt huset 2 gange og kommer ikke igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ofte de samme piger som i Kruså og billederne plejer at være retvisende. Jeg har ikke mødt Paris, men er aldrig gået utilfreds fra huset i Kruså. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 30 minutter siden:

Det er ofte de samme piger som i Kruså og billederne plejer at være retvisende. Jeg har ikke mødt Paris, men er aldrig gået utilfreds fra huset i Kruså. 

Er fuldstændig enig. Har frekventeret huset i Kruså ret mange gange efterhånden. Har også besøgt deres “afdeling” i Vejle. Har altid været retvisende billeder, omend de er lidt “poppet op fotomæssigt” men slet ikke, så de ikke stadig har været retvisende. 
Servicen begge steder har også været som forventeligt. Jeg har fået det jeg har betalt for og heller ikke følt, at der var et minutur sat til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil retfærdigvis sige at det nok er Ca. 1 år siden jeg besøgte stedet sidst. Jeg har læst blandede anmeldelser herinde om stedet. Skal da heller ikke sige om det er mig der er forkert på den. Tænker bare at hvis de piger havde samme service som på Engtoften i aarhus kunne det blive rigtig godt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...