Hop til indhold

Stina Love

Featured Replies

Skrevet
Billederne er i hvert fald af forskellige piger fra en russisk mail order bride-side.
Hun må i hvert fald ikke forveksles med StinnaLove fra Fredericia, som af og til er herinde.
Skrevet

Ja øv jeg troede lige at Stina Love fra Fredericia var startet op igen, hende nåede jeg ikke at besøge mens tid var. :cry:

Skrevet

Ja, det er ikke mig ;-)

• 5 months later...
Skrevet

Nye billeder har hun fået nogle der har besøgt hende?

Skrevet
Nye billeder har hun fået nogle der har besøgt hende?
Hun er ikke aktiv mere, men følger, ifølge mine oplysninger, af og til med herinde.
Skrevet

Hun er nok (igen) blevet forvekslet med Stinna Love, der ikke længere er aktiv og ganske rigtigt har været her tidligere ;)

Nu forstår jeg ikke noget, en annonce der er blev opdateret/oprettet i går men ikke er aktiv mere?

Skrevet

Linket virker fint her ;) På Annoncelight opretter man en ny annonce for hver dag man er på, og kan efterfølgende slette dagens annonce, måske er det dét der er sker

Skrevet

Er Stinna Love og Stina Love 2 forskellige?

Skrevet

Er Stinna Love og Stina Love 2 forskellige?

Ja, prøv lige at læse hele tråden én gang til ;)

Skrevet

Så er jeg ikke helt med, hvorfor er hun så ikke aktiv når hun har opretter annoncer hverdag? Ja undskyld jeg spørger for jeg er ikke helt med

Skrevet

Så er jeg ikke helt med, hvorfor er hun så ikke aktiv når hun har opretter annoncer hverdag? Ja undskyld jeg spørger for jeg er ikke helt med

der er snak om 2 forskellige personer hende du efterlyser er aktiv mens hende de andre skriver om er stoppet for et stykke tid siden mvh

Skrevet
Læste du hele tråden? ;) Der er tale om to forskellige, den ene er ikke aktiv, den anden er. Sidst nævnte er hende der har annoncer i. Hun sletter tilsyneladende annoncen, når vagten er slut, det kan der være mange grunde til at gøre.
Skrevet

Stina Love- med et n-er aktiv.

Stinna Love hedder idag Ninna, eller Nina- hun har skrevet et indlæg i denne tråd. Heri siger hun at Stina ikke er hende.

Som Liv skiver så læs hele tråden l a n g s o m t så tror jeg lyset tændes.

Skrevet

Det er, som Liv ganske rigtigt anfører, sådan, at Stinna Love fra Fredericia i slutningen af efteråret 2012 var meget aktiv herinde.

Så forsvandt hun ud af branchen, men læser – så vidt det vides – stadig med herinde.

Stina Love – med et "n" – er af en senere dato. Hun er slet ikke identisk med Stinna Love – med dobbelt "n".

Førstnævntes fotos viser også en i kilo lettere pige end Stinna Love.

Derimod vejede Stinna Loves åbentlyst høje intellekt meget tungt i debatten herinde for ca. 10 måneder siden.

Jeg savner hende i debatten på EG.

Skrevet

Sådan nu er jeg med, tak blev helt forvirret.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.