Hop til indhold
proper

Kvinderne er klar - hvor er mændene?

Recommended Posts

Efter jeg har boet i 5 år provinsby og været en del af det lokale foreningsliv kan jeg kun sige kvinderne er klar til os mænd.

Har været medlem i en løbeklub 70 % af deltagerne er kvinder, jeg har været sammen med 2 kvinder den ene af kvinderne er endda gift på 31år.

Det samme er gældende i cykelklub hvor jeg hjalp en af kvinderne med af reparere hendes cykel og vi sluttede af i hendes dobbeltseng.  

Der er rigtig mange gode muligheder for at få sig et godt eventyr ude i de mindre byer, fik jeg sagt jeg skal mødes med den ene af dem i dag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

proper skrev, for 25 minutter siden:

"Kvinderne er klar - hvor er mændene?"

Efter jeg har boet i 5 år provinsby og været en del af det lokale foreningsliv kan jeg kun sige kvinderne er klar til os mænd.

 

...men du ville egentlig hellere have nogle mænd, eller !? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder fint, men jeg vil mene at dette forum er for P4P (købesex), ikke dating. 

Alt held og lykke med dit møde senere i dag med en KPKLF. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
proper skrev, 1 time siden:

Efter jeg har boet i 5 år provinsby og været en del af det lokale foreningsliv kan jeg kun sige kvinderne er klar til os mænd.

Har været medlem i en løbeklub 70 % af deltagerne er kvinder, jeg har været sammen med 2 kvinder den ene af kvinderne er endda gift på 31år.

Det samme er gældende i cykelklub hvor jeg hjalp en af kvinderne med af reparere hendes cykel og vi sluttede af i hendes dobbeltseng.  

Der er rigtig mange gode muligheder for at få sig et godt eventyr ude i de mindre byer, fik jeg sagt jeg skal mødes med den ene af dem i dag :)

Selv svømmer jeg et par gange om ugen - og her er det også lykkedes mig at score lidt - men jeg burde måske tage cykling lidt mere op - jeg er ihvertfald god til at reparere cykler - og skulle nok kunne "pumpe en cykel" ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, for 8 timer siden:

Det lyder fint, men jeg vil mene at dette forum er for P4P (købesex), ikke dating. 

Aaasrrrhhh altså... Hyggesnak er om hvad som helst; her er masser af (populære) indlæg som ikke engang handler om sex.

Indlæget er da helt OK her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
proper skrev, for 9 timer siden:

Efter jeg har boet i 5 år provinsby og været en del af det lokale foreningsliv kan jeg kun sige kvinderne er klar til os mænd.

Har været medlem i en løbeklub 70 % af deltagerne er kvinder, jeg har været sammen med 2 kvinder den ene af kvinderne er endda gift på 31år.

Det samme er gældende i cykelklub hvor jeg hjalp en af kvinderne med af reparere hendes cykel og vi sluttede af i hendes dobbeltseng.  

Der er rigtig mange gode muligheder for at få sig et godt eventyr ude i de mindre byer, fik jeg sagt jeg skal mødes med den ene af dem i dag :)

Det svarer meget godt til løbeklubben på Mors, som efter sigende nærmest fungerer som en swingerklub. Kvinderne er  - ja undskyld udtrykket - i løbetid :-) :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, for 35 minutter siden:

Aaasrrrhhh altså... Hyggesnak er om hvad som helst; her er masser af (populære) indlæg som ikke engang handler om sex.

Indlæget er da helt OK her.

Nu ønsker jeg jo sådan set også held og lykke med dagens date. 

Solen skinner, fuglene synger og pigerne på cykler smiler. Nogle gange er det dejligt at smile igen.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest krampe

Det her kunne jo have haft en helt anden indgangsvinkel, hvor man kunne erfaringsudvekse omkrikg hvor man scorer (udover nattelivet og diverse apps) hvordan man spotter en liderlige husmor, teknikker osv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...