proper 6 Skrevet 3. August, 2020 Efter jeg har boet i 5 år provinsby og været en del af det lokale foreningsliv kan jeg kun sige kvinderne er klar til os mænd. Har været medlem i en løbeklub 70 % af deltagerne er kvinder, jeg har været sammen med 2 kvinder den ene af kvinderne er endda gift på 31år. Det samme er gældende i cykelklub hvor jeg hjalp en af kvinderne med af reparere hendes cykel og vi sluttede af i hendes dobbeltseng. Der er rigtig mange gode muligheder for at få sig et godt eventyr ude i de mindre byer, fik jeg sagt jeg skal mødes med den ene af dem i dag 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sir_Cumalotforfun 65 Skrevet 3. August, 2020 Jamen tillykke med det. Men hvor vil du lige hen med det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tantra69 0 Skrevet 3. August, 2020 Hvad er forskel mellem storby og provinsby efter din mening/ erfaring? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1107 Skrevet 3. August, 2020 proper skrev, for 25 minutter siden: "Kvinderne er klar - hvor er mændene?" Efter jeg har boet i 5 år provinsby og været en del af det lokale foreningsliv kan jeg kun sige kvinderne er klar til os mænd. ...men du ville egentlig hellere have nogle mænd, eller !? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1435 Skrevet 3. August, 2020 Det lyder fint, men jeg vil mene at dette forum er for P4P (købesex), ikke dating. Alt held og lykke med dit møde senere i dag med en KPKLF. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13834 Skrevet 3. August, 2020 proper skrev, 1 time siden: Efter jeg har boet i 5 år provinsby og været en del af det lokale foreningsliv kan jeg kun sige kvinderne er klar til os mænd. Har været medlem i en løbeklub 70 % af deltagerne er kvinder, jeg har været sammen med 2 kvinder den ene af kvinderne er endda gift på 31år. Det samme er gældende i cykelklub hvor jeg hjalp en af kvinderne med af reparere hendes cykel og vi sluttede af i hendes dobbeltseng. Der er rigtig mange gode muligheder for at få sig et godt eventyr ude i de mindre byer, fik jeg sagt jeg skal mødes med den ene af dem i dag Selv svømmer jeg et par gange om ugen - og her er det også lykkedes mig at score lidt - men jeg burde måske tage cykling lidt mere op - jeg er ihvertfald god til at reparere cykler - og skulle nok kunne "pumpe en cykel" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 3. August, 2020 autobahn skrev, for 8 timer siden: Det lyder fint, men jeg vil mene at dette forum er for P4P (købesex), ikke dating. Aaasrrrhhh altså... Hyggesnak er om hvad som helst; her er masser af (populære) indlæg som ikke engang handler om sex. Indlæget er da helt OK her. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 3. August, 2020 proper skrev, for 9 timer siden: Efter jeg har boet i 5 år provinsby og været en del af det lokale foreningsliv kan jeg kun sige kvinderne er klar til os mænd. Har været medlem i en løbeklub 70 % af deltagerne er kvinder, jeg har været sammen med 2 kvinder den ene af kvinderne er endda gift på 31år. Det samme er gældende i cykelklub hvor jeg hjalp en af kvinderne med af reparere hendes cykel og vi sluttede af i hendes dobbeltseng. Der er rigtig mange gode muligheder for at få sig et godt eventyr ude i de mindre byer, fik jeg sagt jeg skal mødes med den ene af dem i dag Det svarer meget godt til løbeklubben på Mors, som efter sigende nærmest fungerer som en swingerklub. Kvinderne er - ja undskyld udtrykket - i løbetid 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1435 Skrevet 3. August, 2020 slip skrev, for 35 minutter siden: Aaasrrrhhh altså... Hyggesnak er om hvad som helst; her er masser af (populære) indlæg som ikke engang handler om sex. Indlæget er da helt OK her. Nu ønsker jeg jo sådan set også held og lykke med dagens date. Solen skinner, fuglene synger og pigerne på cykler smiler. Nogle gange er det dejligt at smile igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest krampe Skrevet 4. August, 2020 Det her kunne jo have haft en helt anden indgangsvinkel, hvor man kunne erfaringsudvekse omkrikg hvor man scorer (udover nattelivet og diverse apps) hvordan man spotter en liderlige husmor, teknikker osv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg