Hop til indhold

Recommended Posts

lille_peter skrev, 1 time siden:

Der er en søge funktion her på siden som du er velkommen til at bruge FØR  du laver en ny tråd. 

Tak for tippet. Det er altid dejligt med et godt råd fra en erfaren bruger :-) 

Må jeg spørge, hvad du vil bruge af søgeord, for at finde indlæg om emnet ‘hår på missen’ og finde piger, der kan levere det :-)

Og det vil være rigtig dejligt, hvis du også vil linke til dit søgeresultatet, da jeg ikke selv synes, at det er let at få et brugbart resultat, og du virker til at have tjek på det :-)

Venligst

French

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Tja, jeg skrev behåret og fik 19 sider med 15-20 stk. pr side sider frem, så svært er det ikke...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 18 minutter siden:

Tja, jeg skrev behåret og fik 19 sider med 15-20 stk. pr side sider frem, så svært er det ikke...

hold da op så mange der ikke er barberet det var en overaskelse fortrække dog glatte misserUMm

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
grå skrev, for 15 minutter siden:

hold da op så mange der ikke er barberet det var en overaskelse fortrække dog glatte misserUMm

Hehe,:P Glemte at tilføje at der var et par mænd imellem der ville have barberet hår væk i røven, var det noget?:mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 44 minutter siden:

Tja, jeg skrev behåret og fik 19 sider med 15-20 stk. pr side sider frem, så svært er det ikke...

Tak for tippet.

Desværre er antallet indlæg ikke nødvendigvis en god parameter at måle på, når det gælder kvaliteten af et søgeresultat.

Det er kun få af de indlæg, dit søgeresultatet kommer frem med, der fra nyere tid - aka i år.

Af de nyere indlæg er rigtig mange desværre blot debatter om, hvorvidt behåring er ‘hot or not’, og nogle handler om mænd, der vil have hårene fjernet i røven :-) :-) .

Flere af indlæggene handler desuden om piger udenfor København, hvor trådstarter søger piger i København.

I de få nyere indlæg henvises til et meget lille udvalg på i alt cirka 8-9 piger i Københavnsområdet, men jeg anerkender self, at det er bedre end slet ingen :-)

Såååååå.... friske erfaringer med fra brødre, der VED noget om emnet, er som altid meget velkomne og ofte ret brugbare :-)

Og til pigerne: Kom frit frem og reklamer med jeres ‘hår på missen’ :-) 

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er faktisk fortvivlende så få GP’ere, der har hår på missen. Især på Sjælland og blandt de udenlandske GP’ere er den da helt gal. Der er åbenbart en udpræget tro i miljøet på, at de danske mænd gerne vil have piger uden hår dernede. Egentlig underligt når de fleste af kunderne jo er fra en tid, hvor nærmest samtlige piger havde en ordentlig busk dernede. 

Som altid kan der henvises til Jasmin fra Herlev. Hun annoncerer tydeligt med det, og jeg tror hun har fundet en niche der. 

Derudover er jeg bekendt med, at Emmalie, som skriver så fint herinde, men som jeg endnu ikke har fået besøgt, er trimmet, ligesom også Kay har en lille dusk dernede. Ellers kan man være heldig at finde en pige på et af de etablerede steder (Mon Cherie, Cassiopeia, Romantica, Seduction Girls eller Pussy Galores), der har hår på missen og skriver det i sin præsentation, men ret sjældent. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...