Hop til indhold
Århusman

Sød Noruska..Århus

Recommended Posts

Hende i det ternede outfit med school girl look har haft en annonce før - og mener hun blev anmeldt. Det ser dog ud til at det var med en anden annonce. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har været i DK under andet navn et par gange tidligere. Jeg er lidt forvirret over billederne af den anden pige, som ikke stemmer overens med Noruska/Sofia. Der skulle være en anden, som ikke selv har annonce (endnu og måske heller ikke får sin egen?) men det stemmer ikke overens med et billede jeg modtog fra hende. Never mind. Hvis Noruska er den tidligere Sofia får hun min uforbeholdne anbefaling! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft fornøjelsen af at møde den af pigerne som hedder Lola. Der er ingen annonce med billeder af hende. Hun arbejder sammen med Noruska (Sofia) på den måde, at hun nævnes i hendes annoncer og, efter hvad jeg har forstået, afløser for hende de dage hun ikke kan. Der er dog en ny annonce med navnet Lola i overskriften, som er meget kortfattet: https://annoncelight.dk/showad/302651

Jeg har endnu ikke mødt Noruska/Sofia, så jeg kan ikke svare @Honky-Dory om det er den tidligere Sofia, men Lola siger god for hende. På nogle af billederne af hende idag ser hun anderledes ud. Det skyldes at de er taget af hende hvor hun er naturlig og ikke klædt på og sminket som de andre. 

Men Lola er nu et ganske fremragende bytte, hvis man tvivler på Noruska. Lola er ung, smuk, velskabt, smilende, venlig og bare skøn på enhver måde. Denne gang kan jeg simpelthen ikke gå i detaljer. Hendes Latina-feminine udstråling og lange sorte hår er en gave til sådan en nordisk halvgammel livs- og kvindenyder som mig. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234
Hedonis skrev, den 24.8.2020 at 16:40:

Jeg har haft fornøjelsen af at møde den af pigerne som hedder Lola. Der er ingen annonce med billeder af hende. Hun arbejder sammen med Noruska (Sofia) på den måde, at hun nævnes i hendes annoncer og, efter hvad jeg har forstået, afløser for hende de dage hun ikke kan. Der er dog en ny annonce med navnet Lola i overskriften, som er meget kortfattet: https://annoncelight.dk/showad/302651

Jeg har endnu ikke mødt Noruska/Sofia, så jeg kan ikke svare @Honky-Dory om det er den tidligere Sofia, men Lola siger god for hende. På nogle af billederne af hende idag ser hun anderledes ud. Det skyldes at de er taget af hende hvor hun er naturlig og ikke klædt på og sminket som de andre. 

Men Lola er nu et ganske fremragende bytte, hvis man tvivler på Noruska. Lola er ung, smuk, velskabt, smilende, venlig og bare skøn på enhver måde. Denne gang kan jeg simpelthen ikke gå i detaljer. Hendes Latina-feminine udstråling og lange sorte hår er en gave til sådan en nordisk halvgammel livs- og kvindenyder som mig. 

 

Forstår vitterlig ikke hvorfor at Lola ikke bruge billeder af hende, især nu hvor hun åbenbart er alene? 

Virkelig en skam, synes hende på billederne ser ekstremt sød ud! Men det tog er jo åbenbart kørt...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...