Hop til indhold

Recommended Posts

Ja, det er sgu nok ikke hende på billederne, men derfor kan hun jo godt være lækker og ligne hende. Hun sætter i hvert fald forventningerne højt med de billeder, og prisen er også i den lidt højere ende af skalaen.

Hvis der nu havde stået 1000kr. for en time ville jeg have styret uden om...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været forbi. Natalia er ikke engang 10% så lækker som pigen i annoncen. Jeg konfronterede hende med at det ikke var hendes billeder men hun hævdede at det var hende. 
 

Det er IKKE hende. Langt fra. Så jeg gik igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Andrew P
Warrior skrev, for 16 minutter siden:

Har lige været forbi. Natalia er ikke engang 10% så lækker som pigen i annoncen. Jeg konfronterede hende med at det ikke var hendes billeder men hun hævdede at det var hende. 
 

Det er IKKE hende. Langt fra. Så jeg gik igen

Do you have an address (don’t need exact address) just to avoid if name/pictures should change. 
Kind regards 

AC

Del dette indlæg


Link til indlæg
Warrior skrev, for 10 timer siden:

Har lige været forbi. Natalia er ikke engang 10% så lækker som pigen i annoncen. Jeg konfronterede hende med at det ikke var hendes billeder men hun hævdede at det var hende. 
Det er IKKE hende. Langt fra. Så jeg gik igen

Mange tak, fordi du tog en for holdet og smuttede forbi hende til et faktatjek :-) 

Nu er hendes annonce ’selvfølgelig’ slettet.

For vildt, hvad de kvinder gør, for at få fisk (torsk?) i nettet ;-) 

Men nogle at of kære brødre må jo hoppe på limpinden, siden de bliver ved og ved med at bruge falske billeder :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De er sikkert også skyld i, at man er gået glip af nogle gode oplevelser, fordi man lettere tænker, at det umuligt kan være hende på billederne, og derfor ikke gider tage forbi.

Der sikkert røget nogle på den konto.

Har nemlig også oplevet, at det var hende på biilederne ,selv om man var sikker på, at det umuligt kunne være hende:D

I dette tilfælde var det dog næsten 100% sikkert.

Redigeret af Khabib

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...