Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg også lige lagt vejen forbi Emma og ja hun er en dejlig indlevende kvinde. Havde aftalt 90 min med massage, 69 og sex og hun levede helt op til forventningerne. Startede ud med et bad og der efter startede massagen men der gik ikke længe før jeg ikke kunne holde hænderne for mig selv og fingrene gik på opdagelse. Til min glædelige overaskelse var hun trusseløs og havde ikke noget imod lidt berøring, det blev dog for meget for Emma og hun mente at vi skulle få startet på sex delen og så kunne vi fortsætte massagen bagefter. Startede ud med at slikke hendes fisse godt og grundigt og måske faker hun men det lød dog ikke sådan, og efter at hun var kommet fortsatte vi i en 69 og endte med at kneppe til den store guldmedalje, vi kom hele vejen rundt både doggy, Emma på ryggen med benene på mine skuldre og med Emma  stående op af briksen mens jeg tog hende bagfra. Nu får alt jo en ende og vi sluttede af med at Emma suttede mig til udløsning og jeg kom med et brag ud over hendes bryster ansigt og mund, pyha det var tiltrængt. Op på briksen igen og afsluttende massage hvor hun virkelig gik til den og fandt alle de ømme steder, så i bad og efter 1 time og 50 minutter stod jeg tømt og tilfreds på gaden igen. Vi havde egentligt aftalt analsex men så langt nåede vi ikke så det må blive næste gang.

Emma er ikke en slank kvinde og ja hendes maveskind hænger lidt men det opvejes af hendes skønne væsen og lyst til at tilfredsstille den hun er sammen med så mig gjorde ikke noget.

kim

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun give Kim ret. Har besøgt Emma to gange. Hun er sød og indlevende og siger sjældent nej til noget.
I øvrigt meget pænt og rent sted. Absolut anbefalelsesværdigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hr.
Kurt The Man skrev, den 3.8.2020 at 09:48:

Kan kun give Kim ret. Har besøgt Emma to gange. Hun er sød og indlevende og siger sjældent nej til noget.
I øvrigt meget pænt og rent sted. Absolut anbefalelsesværdigt.

Mon det ligger i nærheden af et spinderi? 

Redigeret af Hr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende idag på meget kort varsel, skrev som jeg plejer “one minut” da jeg ikke vil stå for længe ved døren. Døren blev åbnet og jeg blev vist op på 1 sal, fik hurtig aftale om fp til xxxx, hun forsvandt og kom retur kort efter, her bad jeg om b2b hvilket tændte hende totalt, tror jeg var første kunde idag, vi glemte massage delen så timen gik med varierede stillinger, 69 med en finger i bagdøren og en thai med lyd på, hun fik den forfra, bagfra, stående og hvergang jeg var på toppen trykkede jeg på pause indtil jeg måtte slippe.. de sidste 15 min sluttede under bruseren sammen, hvor bagdøren fik smurt hængslet... kommer jeg igen ? Hmmm hun er ikke den kønneste, men meget indlevende, så det er nok 50/50

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige besøgt Emma, og det er ikke første gang, men det var som altid særdeles godt,  det er et flot sted hun er nu , rent og pænt.

jeg kan kun gi de andre i denne tråd ret, hun giver fantastisk massage, hun kan få mig til at sige” av av, ikke så hårdt”  det er der ikke mange der kan. Hun er meget service orienteret og imødekommen, jeg er en pilfinger og synes tit de stiller sig så man ikke kan nå dem, men ikke her, og hun havde ikke trusser på.

Så når man kommer til sex delen er jeg meget tændt, og og det virker som om hun nyder det,  startede med en 69’er og derefter kneppe hvor hun bruger en lille vibrator så hun selv får noget ud af det.

et bad sammen bagefter og en vand og lidt snak, en rigtig god oplevelse som helt klart kan anbefales

Del dette indlæg


Link til indlæg
Geil skrev, 1 time siden:

Har lige besøgt Emma, og det er ikke første gang, men det var som altid særdeles godt,  det er et flot sted hun er nu , rent og pænt.

jeg kan kun gi de andre i denne tråd ret, hun giver fantastisk massage, hun kan få mig til at sige” av av, ikke så hårdt”  det er der ikke mange der kan. Hun er meget service orienteret og imødekommen, jeg er en pilfinger og synes tit de stiller sig så man ikke kan nå dem, men ikke her, og hun havde ikke trusser på.

Så når man kommer til sex delen er jeg meget tændt, og og det virker som om hun nyder det,  startede med en 69’er og derefter kneppe hvor hun bruger en lille vibrator så hun selv får noget ud af det.

et bad sammen bagefter og en vand og lidt snak, en rigtig god oplevelse som helt klart kan anbefales

Går hun  ind for brug af kondom.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...