Hop til indhold

Recommended Posts

Jensenpeter skrev, for 51 minutter siden:

Eller hvem det nu er? Hun tilbyder en time til 1700kr. 

Annoncen ser bare lidt underlig ud. Nogen der ved mere, har mødt hende? 

https://annoncelight.dk/showad/299646

 

Tak. 

Annoncen er underlig. Prøv at klik på hendes profil oppe i højre hjørne og se at det er en Josephine på 21 år, som kommer frem, med flere oplysninger end jeg har oplyst her.

Det varer nok ikke længe før annoncen bliver slettet, når hun læser dette indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Hey

Den samme tekst er blevet brugt før hen over de seneste par måneder, det virker alt for suspekt, og den med kæresten utro, må hun efterhånden være kommet over. 

Jeg husker enkelte har skrevet en anmeldelse, som absolut ikke var god, og en enkelt påstod at han var blevet røvet og truet med tæsk, men det lød lige så usandsynligt som selve annoncen, han blev bedt om at uddybe men vendte aldrig tilbage til tråden.

Jeg har umiddelbart ikke nogen links til trådene, men prøv at søg lidt eller bladre i anmeldelser/efterlysninger(sorteret efter dato) så dukker der garanteret noget op inden du har bladret 10 gange.

Jeg ville spare kræfterne og bruge tiden på at finde noget der er reelt, og verificeret ægte.

-lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik du klikket på hendes profilnavn oppe i højre hjørne af hendes annonce og set de informationer jeg omtalte.?

Ser ud som om hun er fra Tyrkiet. Jeg sender dig screen shot pb.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sanook skrev, for 4 timer siden:

Annoncen er underlig. Prøv at klik på hendes profil oppe i højre hjørne og se at det er en Josephine på 21 år, som kommer frem, med flere oplysninger end jeg har oplyst her.

Det varer nok ikke længe før annoncen bliver slettet, når hun læser dette indlæg.

Ja tak, har jeg godt set. Underligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sanook skrev, for 14 minutter siden:

Fik du klikket på hendes profilnavn oppe i højre hjørne af hendes annonce og set de informationer jeg omtalte.?

Ser ud som om hun er fra Tyrkiet. Jeg sender dig screen shot pb.

Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...