Hop til indhold
Klinge

New Sophie , Ålborg

Recommended Posts

Guest BlackMagic2020

det hedder fredag det andet fredags er hvis hun kom tidligere

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
BlackMagic2020 skrev, for 1 time siden:

det hedder fredag det andet fredags er hvis hun kom tidligere

 

Troede ellers at det var manglende dobbelt A du vil gå efter, men du kan stadigvæk overraske :-) 

Men nej @Klinge, jeg har ikke mødt den ellers flotte Sophie der ankom i går, fredag. 
 

Måske du vil tage chancen og besøge hende selv. Håber du gør det og skriver lidt om dit besøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klinge skrev, 1 time siden:

Jeg har besøgt Sophie

https://annoncelight.dk/showad/301330

Billederne er  100 pct af hende med højde, vægt og alder

 

På vej ind mødte jeg hendes room mate Caroline og hun svarer også til billederne i hendes annonce

https://annoncelight.dk/showad/301276

 

 

 

Pigerne ser da dejlige ud. Men hvad med oplevelsen? Var det ok?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Token skrev, for 3 timer siden:

Vil du røbe hvor de ca. bor??

Udfra de billeder Caroline for ganske nyelig har lagt op, så vil jeg mene at det er meget centralt sted i Aalborg - et kendt sted som har et godt ry herind i forummet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Token
ReeferMadness skrev, for 6 timer siden:

Udfra de billeder Caroline for ganske nyelig har lagt op, så vil jeg mene at det er meget centralt sted i Aalborg - et kendt sted som har et godt ry herind i forummet. 

Ja, det ovale spejl og trappen.......det bringer søde minder frem!! Stedet borger for kvalitet, - er der nogen der kan fortælle om Caroline ligger indenfor den standard der kendetegner stedet??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er korrekt det er i midtbyen

Caroline er lige så lækker som billederne viser, slank, dejlige berøringsvenlige bryster m.v.

Stedet 10/10, Caroline 10/10

Jeg fik det jeg kom efter og hun er et besøg værd

Jeg skal i hvert fald besøge hende igen - hun er der vist kun til fredag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Michelle i går. Hun giver et virkelig nice hand og blow og jeg endte med at komme til blow hvilket for mig sker ret sjældent. Det var virkelig klasse! Men det er også her det gode stopper. Michelle er en rutineret pige og der var meget rutine i den måde hun behandler en på. Hun er sidst i 20’erne med en stram krop og et ansigt der får hende til at se væsentlig ældre og mere slidt ud. Hun lugtede meget af glidecreme og kondomer og var fedtet ind i skidtet over det hele. Hun er komplet uinteresseret, rutineret og med en virkelig dårlig og bitchy attitude. Hun er bare en af de slags der kan lide drama og har en rigtig dårlig attitude — det var mit indtryk meget hurtigt og det viste sig også at være helt rigtigt. Inden vi startede bad jeg venligt om et glas vand som hun mente jeg skulle betale 100 kr for. Det ville jeg ikke og hun forsøgte videre at presse de sølle 100 kr på. Vi kom videre i teksten mens hun bitchede om det ene og det andet. Nu var det også min skyld at hun ikke kom ned og træne. Så mente hun at min pik var for stor og jeg måtte ikke det ene og det andet (det er den ikke!). Vi kom godt i gang og efter et kvarters tid, mens jeg tager hende bagfra, kommer hun til at vride sig og jeg rammer hende mellem de to huller så hun skriger og skaber sig voldsomt så en anden pige kommer ind i værelset og de så begynder at snakke frem og tilbage. Pigen går igen og Michelle skruer sin bitchy attitude helt op og ender med at sutte den af på mig med den mest elendige attitude. Til sidst inden jeg skulle ud, virkede hun helt uansvarlig omkring det. En anden fyr var på vej ind til den anden pige og Michelle åbnede bare døren velvidende at vi mig og den anden fyr vil kunne se hinanden. 
 

Jeg skyndte mig væk derfra! Overall, god blow og hand job, men den ringeste attitude jeg længe har set. Bitchy med drama og helt uansvarlig. Jeg vil ikke anbefale Michelle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
CelleriOgGulerødder skrev, for 16 timer siden:

Jeg besøgte Michelle i går. Hun giver et virkelig nice hand og blow og jeg endte med at komme til blow hvilket for mig sker ret sjældent. Det var virkelig klasse! Men det er også her det gode stopper. Michelle er en rutineret pige og der var meget rutine i den måde hun behandler en på. Hun er sidst i 20’erne med en stram krop og et ansigt der får hende til at se væsentlig ældre og mere slidt ud. Hun lugtede meget af glidecreme og kondomer og var fedtet ind i skidtet over det hele. Hun er komplet uinteresseret, rutineret og med en virkelig dårlig og bitchy attitude. Hun er bare en af de slags der kan lide drama og har en rigtig dårlig attitude — det var mit indtryk meget hurtigt og det viste sig også at være helt rigtigt. Inden vi startede bad jeg venligt om et glas vand som hun mente jeg skulle betale 100 kr for. Det ville jeg ikke og hun forsøgte videre at presse de sølle 100 kr på. Vi kom videre i teksten mens hun bitchede om det ene og det andet. Nu var det også min skyld at hun ikke kom ned og træne. Så mente hun at min pik var for stor og jeg måtte ikke det ene og det andet (det er den ikke!). Vi kom godt i gang og efter et kvarters tid, mens jeg tager hende bagfra, kommer hun til at vride sig og jeg rammer hende mellem de to huller så hun skriger og skaber sig voldsomt så en anden pige kommer ind i værelset og de så begynder at snakke frem og tilbage. Pigen går igen og Michelle skruer sin bitchy attitude helt op og ender med at sutte den af på mig med den mest elendige attitude. Til sidst inden jeg skulle ud, virkede hun helt uansvarlig omkring det. En anden fyr var på vej ind til den anden pige og Michelle åbnede bare døren velvidende at vi mig og den anden fyr vil kunne se hinanden. 
 

Jeg skyndte mig væk derfra! Overall, god blow og hand job, men den ringeste attitude jeg længe har set. Bitchy med drama og helt uansvarlig. Jeg vil ikke anbefale Michelle.

Tak for anmeldelsen, lige hvad jeg frygtede da jeg så profilen og de mindre positive anmeldelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...