Hop til indhold
Guest Tyrion

Hvordan bruger man sugardaters.dk

Recommended Posts

Guest Tyrion

Jeg kan forstå at der er en del af jer der bruger sugardaters.dk

jeg har været inde og snuse, men man kommer jo ikke langt uden enten et billede på sin profil eller et abonnement. Mit spørgsmål er, hvordan bruger i sitet og har i nogle gode råd til en nybegynder? 
 

på forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en profil på sugardaters.dk. Det meste af tiden er den stand-by, fordi jeg har en fast aftale med en, som jeg har mødt på SD.

Når jeg får lyst til - eller behov for - et nyt bekendtskab, tegner jeg et månedsabonnement og søger så aktivt. De fleste gange lykkes det at find en ny "fast" i løbet af den måned, og profilen sættes så på stand-by igen. Uden at have regnet præcist på det vil jeg tro, at jeg i løbet af et år har profilen aktiv i 3 mdr. i alt.

Vedr. foto har jeg ikke noget på den åbne del af profilen, men når jeg henvender mig til en SB, giver jeg altid fotoadgang samtidigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tyrion
Casten skrev, for 38 minutter siden:

Jeg har en profil på sugardaters.dk. Det meste af tiden er den stand-by, fordi jeg har en fast aftale med en, som jeg har mødt på SD.

Når jeg får lyst til - eller behov for - et nyt bekendtskab, tegner jeg et månedsabonnement og søger så aktivt. De fleste gange lykkes det at find en ny "fast" i løbet af den måned, og profilen sættes så på stand-by igen. Uden at have regnet præcist på det vil jeg tro, at jeg i løbet af et år har profilen aktiv i 3 mdr. i alt.

Vedr. foto har jeg ikke noget på den åbne del af profilen, men når jeg henvender mig til en SB, giver jeg altid fotoadgang samtidigt. 

Mange tak for svaret, det lader til at være en ganske fin løsning. Priserne for medlemskab er jo ret høje. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gør ligesom Casten. Har en profil ca 4 uger af gangen og ser om der kan laves aftaler med et par faste. 
Er lige kommet tilbage igen og det tager tid - meget tid at komme igennem og finde de rigtige. Har fået flere henvendelser, men det er nogle dyre damer :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheJack skrev, for 50 minutter siden:

 men det er nogle dyre damer :-) 

Nogen mere end andre ... Men enkelte har nogle fuldstændig ublu forestillinger om hvad de mener de kan forlange for et møde!

Det skal man dog ikke lade sig skræmme af. De fleste derinde ved godt, at sugardaters nok ikke lige er stedet som vrimler med millionærer med tilnærmelsesvis ubegrænsede midler. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
barrøv skrev, for 4 timer siden:

nå men jeg har mødt frække almindelige  kvinder og betalt 500,- hvad giver i?

Omkring 1000 i gennemsnit

Del dette indlæg


Link til indlæg
barrøv skrev, for 5 timer siden:

nå men jeg har mødt frække almindelige  kvinder og betalt 500,- hvad giver i?

En sugarbabe til 500 har jeg desværre aldrig støvet op :-) Men nogle på 1000 - resten ligger noget højere. Der findes nogle der åbenbart kan få rigtigt høje beløb - jvf historien i BT for nogle måneder siden, hvor en 18 årlig skulle have 4000 for sex i en bil. Håber trods alt det var en autocamper :) :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...