Hop til indhold
Anamen

BJ uden kondom, men ingen kys..

Recommended Posts

Kære tøser. 

Mit simple spørgsmål er, hvorfor vil de piger som sutter uden kondom ikke kysse?. 

Personligt ville jeg da til en hver tid foretrække at kysse fremfor at slikke en fremmed pige.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske sælger de sex og ikke ømhed :)

Jeg havde en SB der kneppede igennem og vi lavede GB men hun opfattede det som sex og man kan vel kneppe... uden at det er ‘rigtig’ utro!

Det er da vist det de fleste herinde gør ... og hvorfor kan en pige ikke det... i min egen optik er det da en smart pige der knepper med en Daddy ;) 

Hun vælge en hvor penge og det der ellers er, Personlighed, udstyr og udsende med krop mm. Går op i en enhed...!!! 

Alternativt gå på bar eller disco og skæve en halv fuld mere eller mindre kapabel Herren eller vårunge med hjem... for at opdage hen ikke kan noget ...

My take ..... take it or leave it ;) 

Redigeret af Happy69luke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kys er for mange meget intimt og privat, som kun den ægte kærlighed, nyder godt af.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anamen skrev, for 43 minutter siden:

Kære tøser. 

Mit simple spørgsmål er, hvorfor vil de piger som sutter uden kondom ikke kysse?. 

Personligt ville jeg da til en hver tid foretrække at kysse fremfor at slikke en fremmed pige.. 

Jeg  sutter  både uden  kondom og  kysser, hvis jeg  kan  sutte på  en  pik,  som  jeg  ser  som  noget  meget  intimt  kan  jeg  også  kysse. Har  jeg  ikke  lyst til  at  kysse  med  manden,  kommer  hans  pik  hverken  i min mund  eller  i nærheden  af  andre  åbninger  på  mig 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er min oplevelse at få piger kysser... Men når man møder en, der kysser godt går det lige i hjernet. De fleste gange er det min tanke at det er de gange hvor man oplever en gensidig nydelse at kyssene kommer...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Coco Darling skrev, for 20 minutter siden:

Så når covid19 er pif væk skal der både kys og blow med slug på menu igen. 
men lige nu skal vi passe på hinanden :)

Covid-19 forsvinder  ikke,  muligt  at  der  kommer  en  vaccine  på et  tidspunkt. 

Vi  skal  altid  passe  på  hinanden,  og  skal  altid  kun  tilbyde  det  som vi  selv  er  trygge  ved 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde faktisk diskussionen med en veninde og kollega igår.. Ingen af os giver blow uden og det er slet ikke muligt at få på stederne jeg arbejder.. Så vidt jeg ved.. 

Men jeg kan stadig ikke se kys som værende mere intime end det at have sex sammen.. Jeg bryder mig dog generelt ikke om tungekys og derfor tilbyder jeg ikke det.. Der er andre former for kys jeg tænder mere på.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Jeg  sutter  både uden  kondom og  kysser, hvis jeg  kan  sutte på  en  pik,  som  jeg  ser  som  noget  meget  intimt  kan  jeg  også  kysse. Har  jeg  ikke  lyst til  at  kysse  med  manden,  kommer  hans  pik  hverken  i min mund  eller  i nærheden  af  andre  åbninger  på  mig 

Det er præcis det jeg mener. 

Deraf opstår min undring 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 24 minutter siden:

Jeg havde faktisk diskussionen med en veninde og kollega igår.. Ingen af os giver blow uden og det er slet ikke muligt at få på stederne jeg arbejder.. Så vidt jeg ved.. 

Men jeg kan stadig ikke se kys som værende mere intime end det at have sex sammen.. Jeg bryder mig dog generelt ikke om tungekys og derfor tilbyder jeg ikke det.. Der er andre former for kys jeg tænder mere på.. 

Nu bliver jeg nysgerrig. Hvilke andre kys er der tale om

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anamen skrev, for 15 minutter siden:

Det er præcis det jeg mener. 

Deraf opstår min undring 

Har  læst  at  der  er  gp'er  som  ikke  kysser  fordi  det  er  for  intimt  og andre grundet  dårlig  mundhygiejne hos  manden. 

Men  ja  jeg  undres  også 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Det giver god mening :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anamen skrev, for 5 timer siden:

Kære tøser. 

Ved kun den enkelte, jeg har intet problem med at sutte, kysse, nusse, men er også "kæreste/hygge sex" jeg sælger. uden forpligtelser naturligvis.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 5 timer siden:

Covid-19 forsvinder  ikke,  muligt  at  der  kommer  en  vaccine  på et  tidspunkt. 

Den spanske syge tog 2 år og forsvandt, inden kender fremtiden, om covid19 forsvinder på ene eller andet måde er ikke vigtig i tråden her. Og ja klar vi skal passe på os selv og hinanden :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Coco Darling skrev, for 15 minutter siden:
Nemtøs skrev, for 5 timer siden:

Den spanske syge tog 2 år og forsvandt, inden kender fremtiden, om covid19 forsvinder på ene eller andet måde er ikke vigtig i tråden her. Og ja klar vi skal passe på os selv og hinanden :) 

Jeg  valgte  blot  at  kommentere  på  dit  skriv;

Så når covid19 er pif væk skal der både kys og blow med slug på menu igen. 
men lige nu skal vi passe på hinanden :)

Alle  de  kloge  hoveder,  mener  at  covid19 er  kommet  for  at  blive, altså  det  er  ikke  noget  som lige  pludselig forsvinder,  som  du  skriver. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...