Hop til indhold

Recommended Posts

Nogen der har besøgt eller har kendskab til Yammy

https://www.annoncelight.dk/showad/287363

Da jeg er på udebane i Aarhus er jeg også interesseret i info om:

Kvaliteten af forholdene i klinikken hvor hun er (hvis nogen altså ved hvor hun træffes), er der massagerum, prisniveauet, adgangsforhold diskrete eller slet ikke og hvad I elles synes jeg  bør vide (f eks hvis det er sted man skal holde sig fra)

Da det først bliver den 6 august jeg evt besøger Yammy, hører jeg selvfølgelig gerne både fra de der allerede har været der og fra de, der måtte besøge hende i de kommende dage.

gamlingen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 32 minutter siden:

Jeg kan ikke stave :)
 

 

Nej det er i hvert fald ikke sådan navnet er stavet i annoncen, men det vigtigste er jo, at du kunne bidrage med fortælling om et besøg - tak for det.

Hvis det var dig der skulle vælge mellem Nana, Jailak og Yammy, hvem kørte Hanomangen så hen til?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
gamlingen skrev, 1 time siden:

Nej det er i hvert fald ikke sådan navnet er stavet i annoncen, men det vigtigste er jo, at du kunne bidrage med fortælling om et besøg - tak for det.

Hvis det var dig der skulle vælge mellem Nana, Jailak og Yammy, hvem kørte Hanomangen så hen til?

Yammy - for he..... jeg fik det stavet rigtigt :D - fordi hun giver økoblow og en fabelagtig massage. Men Nanas pirren bagfra er nu også dejlig. Men jeg ville da bare besøge dem begge efter at have ladt pistolen igen ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamlingen skrev, for 5 timer siden:

Nej det er i hvert fald ikke sådan navnet er stavet i annoncen, men det vigtigste er jo, at du kunne bidrage med fortælling om et besøg - tak for det.

Hvis det var dig der skulle vælge mellem Nana, Jailak og Yammy, hvem kørte Hanomangen så hen til?

nana er helt sikkert lidt mere moden, men også lidt mere køn og sexet. (det er jo smag og behag )

men syntes der er lidt  mere engagement hos Yammy og hun smiler griner og leger noget mere med og du har også lidt friere tøjler :P 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peter.c skrev, for 15 timer siden:

nana er helt sikkert lidt mere moden, men også lidt mere køn og sexet. (det er jo smag og behag )

men syntes der er lidt  mere engagement hos Yammy og hun smiler griner og leger noget mere med og du har også lidt friere tøjler :P 

 

Frie tøjler er jo dejligt - kysser hun også?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
gamlingen skrev, for 12 timer siden:

Frie tøjler er jo dejligt - kysser hun også?

Nej :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest A. Senna
peter.c skrev, for 8 timer siden:

jep ... ;) 

 

 

Aarhuselsker skrev, for 31 minutter siden:

Nej :(

Kan endnu engang konstatere at normen hos gp’ere afhænger af hvem der besøger dem/humør på dagen og mange andre ting. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
A. Senna skrev, for 8 timer siden:

 

Kan endnu engang konstatere at normen hos gp’ere afhænger af hvem der besøger dem/humør på dagen og mange andre ting. :)

Ja så må jeg jo se hvad der tilkommer mig på det punkt!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...