Hop til indhold

sex kunde indlæg

Featured Replies

Skrevet

Hej prøvemanden.

Det er jo et to-i-en debatindlæg :lol: . Jeg har også lige læst det udemærkede indspark i prostitutionsdebatten på politikken. Et sjædent indblik i livet på den anden side af hegnet. Ærlig og selvindsigtsfuld kommentar... hatten af for det.. kan godt genkende nogen af hans beskrivelser fra mig selv, på trods af at min egen omgang med købesex har ændret sig markant fra jeg startede for 10-15 år siden og nok idag er væsentlig mere sund (og sjælden) end den var i de første år.

Bemærk at han indleder med at sige at prostitutionskunder formentlig er lige så forskellige som de prostituerede selv og derfor kan hans beskrivelser kun forblive subjektive udfra egne erfaringer.

Jeg har stor beundring overfor både massagepiger og kunder, der tør tage bladet for munden. Jeg ville ønske jeg selv kunne gøre det samme... desværre står der for meget på spil både personligt og karrieremæssigt i dette snerpede land.

Iøvrigt bemærker jeg at den ene kommentar der lige nu står som den eneste... hvor en mand påberåber sig retten til at kalde piger ludere og de bare skal stå til rådighed for en billig penge, med tydelighed viser at de mandschauvinistiske idioter, der ofte beskrives af købesexmodstandere skam også findes... men det er min klare opfattelse at de heldigvis er i mindretal.

Til del to af prøvemandens debatindlæg har jeg kun et at sige: :lol:

God weekend fra Den sexafhængige Hugoabe

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.