Hop til indhold

Jasmin hos Mon Cherie

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen blandt brødrene, der vil dele deres mening om Jasmin?

Jeg kan umiddelbart ikke finde noget i nyere tid.

Pigen ser jo totalt lækker ud. Ørkenprinsesse, der samtidig taler dansk og med flot hår og bryster. 

Skrevet

Kære Miller´s Crossing.

Jeg har for en del år siden - jeg gætter på 7-8 år - tilbragt et par hyrdestunder med Jasmine; og alle gangene var det mega-dejligt. Ligesom mange andre girls er hun ikke ærlig mht. hendes autentiske alder; men dejlig, passioneret, humoristisk, initiativrig m.m. det var hun klart - jeg håber du gir det chancen + go´ weekend …..

Skrevet
Høvdingen skrev, for 5 timer siden:

Kære Miller´s Crossing.

Jeg har for en del år siden - jeg gætter på 7-8 år - tilbragt et par hyrdestunder med Jasmine; og alle gangene var det mega-dejligt. Ligesom mange andre girls er hun ikke ærlig mht. hendes autentiske alder; men dejlig, passioneret, humoristisk, initiativrig m.m. det var hun klart - jeg håber du gir det chancen + go´ weekend …..

Billederne er helt tydeligt en del år gamle. De er små, dvs lav opløsning som indikerer at kameraet (de ligner prof billeder) er gamle, og enhver telefon fra de seneste år kan tage billeder i så høj opløsning at de burde fylde meget mere. Ok, billederne kunne selvfølgelig være taget for nyligt med et gammelt kamera, men den tror jeg bare ikke på.

• 1 month later...
Skrevet

Hun har også været på Pussygalores tidligere. Nok nærmere de 40 end 30 og helt klart en milf som holder af at blive taget af ivrige mænd. Jeg kunne sagtens se hende blive centrum for flere mænd. 

Store bryster. Normalt er jeg aldrig i tvivl om hvorvidt der er tale om ægte bryster. Men det er jeg her - så mon ikke de er hjulpet lidt den ene eller anden vej. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.