Hop til indhold
Cesso

Check af piger før møde

Recommended Posts

Da jeg går efter amatørpigerne, er der jo altid en risiko for at man skriver med en fake.

Jeg plejer at stille nogle specifikke spørgsmål til hvad hun kan lide at lave, og de svar plejer at sige en del om personen bag.

Billeder behøver ikke være med ansigt, og man kan nemt checke om de kommer fra nettet. Billedkvaliteten siger også lidt. Hvis der er geotags på billedet, kan man nemt checke om de passer med hvad pigen skriver.

Herefter beder jeg om et mobilnr som jeg kan ringe til. At man så får fat i en kvindestemme hjælper jo en del på tilliden;O)

Men nogen gange er pigerne svære at kommunikere med, og det kan vare lang tid før man kommer så langt. Tålmodighed har givet pote før, så jeg giver ikke op;O)

Hvad gør I for at sikre jer at I ikke skriver med en 14 års dreng?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad gør I for at sikre jer at I ikke skriver med en 14 års dreng?

Aftaler et møde offentligt ...

Billeder og kommunikation via mail. Det med at skrive er dog ikke en sikker indikator, da det er meget forskelligt, hvor gode forskellige folk er til det uafhængigt af alder. Men som du siger kan man godt se nogle ting af det valgte sprog. Jeg lægger fx også vægt på at det fremgår at hun har truffet et velovervejet valg, dvs. "modenhed" - uanset opgiven alder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor går du egentligt efter disse amatørpiger? Kan du give lidt tips og tricks, hvor man kan opstøve dem henne, og hvor meget de eventuelt koster osv, hvilke ydelser man kan forvente de giver?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...