Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er ny ud i dette her, så jeg ville spørge alle de erfarne: 

hvad betaler i når nu pigen er omkring de 30-35, ser godt ud, alt sidder hvor det skal, de er skønne at være sammen med og de kysser som om du var 

kæreste med dem, og de lægger lejlighed til., kan man altid få dem for 1500 kroner? Eller hvor mange af jer betaler mere ? 

Er i villige til at betale mere hvis du kan komme hjem til pigen i stedet for at skulle finde hotel? 

Hvor mange piger har i prøvet og over hvor lang tid?

har nogle af jer en fast pige og ser ingen andre?

hvad gør i for at beskytte jer mod corona?

hvor lang tid er i typisk sammen med pigerne?...en time..mere eller mindre...?.

på forhånd tak og er der piger i kan anbefale hvis jeg søger efter piger med mørk hud? De skal være slanke og ikke kæmpe bryster?

hvor tit har i betalt for et hotelværelse?

Er ny i dette mvh Stygge 

Redigeret af Stygge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stygge skrev, for 23 minutter siden:

Hvor mange piger har i prøvet og over hvor lang tid?

20-30 stykker over en periode på 6 år (faktisk lidt... adr hvis man tænker for meget over det) - lidt over et år så jeg den samme, normalt 3-6 mdr.

Stygge skrev, for 25 minutter siden:

har nogle af jer en fast pige og ser ingen andre?

Det varierede for mig, hvor mange bolde jeg ville... betale for simultant :)

Stygge skrev, for 26 minutter siden:

hvad gør i for at beskytte jer mod corona?

Skyld jer begge i sprit, køb en presenning og lav et hul i midten, hav denne imellem jer under samleje. (Corona var ikke en udfordring den gang) kondom holdt dog de fleste sygdomme væk.

Stygge skrev, for 29 minutter siden:

hvor lang tid er i typisk sammen med pigerne?...en time..mere eller mindre...?.

En aften/Nat gad ikke time trunterne, hvis du vil bolle med stop ur, så vil jeg anbefale en af de mange søde GP vi har landet, det er nemmere og sikkert også bedre, de er trods alt professionelle  :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Jeg ved ikke om det kun er mig der har dette i tankerne, er sex med div. Thai piger ikke blevet helt overskruet i priserne, sex er vel bedre med jeres samlever hvis i forkælede dem for de samme penge, det er helt forrykte priser jeg læser, 600,- 800,- kr. 1000,- kr - 2000,- ja og endda mere. Nogle siger endda 1000,- kr for 45 min jo så gav jeg lige lidt extra da hun var sød..... hallo hvor dumme kan vi mænd blive..... 

God weekend til alle jer "rige" mænd 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Creta2 skrev, for 56 minutter siden:

.. hallo hvor dumme kan vi mænd blive..... 

Hmmmmm dettte sætter nogle tanker igang hos mig, for du har helt ret..... hvor dumme kan mænd blive, og efter jeg har datet/været kæreste med en dejlig Thai kvinde der har 

egen butik, kan jeg kun sige ......der er vist ingen grænser hvor dumme mænd kan blive når det handler om  asiatiske kvinder.

Jeg skal lige sige vi var kærester i 3 år og det er ikke småting hun har vist mig om hvilke tilbud hun får dagligt, penge, rejser, tøj, bolig osv osv.

Før jeg kom ind i billedet, havde hun fået over 300.000 kr af en enkelt mand på 1 år, hendes mobilepay blev lukket på grund af grænsen på 300 og jeg skulle hjælpe hende med og få den åbnet igen, derfor jeg ved det var blot 1 mand der gav så meget.

Men ja udover alle de sjofle billeder der sendes til dem, og vilde tilbud om de mest syge og perverse tilbud, kommer der altså daglige tilbud både på sms og på briksen. Og alle disse tilbud og forespørgsler bringer mig frem til noget andet, har vi mistet respekten for dem fordi vi betaler ? Tror vi mænd at penge løser alt ?

Og jeg kan for egen holdning blot sige nej, jeg har ikke mistet respekten for dem, når jeg går til asiatiske GP er det for det der lidt mystiske, det lidt ukendte, det vi aldrig ved om vi får eller får lov til med dem og måske vi får noget med hende som vi håber ikke de andre får.

Nå men jeg har sluttet med hende, dog mest pga alt det spil som desværre er en alm. ting hos dem.

Jeg betalte dog intet andet det normale som man nu gør i et forhold.

Blot lige mit indspark.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-addict skrev, for 19 minutter siden:

alt det spil som desværre er en alm. ting hos dem.

Ikke forstået. Gambler Thai kvinder mere, eller er det et psykisk spil?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm jeg ved blot det er helt alm. blandt asiater, noget de er vokset op med, drømmen om den store gevinst så de kan leve ubekymret resten af livet.

Redigeret af Thai-addict

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ss22

Ca 70 forskellige på 4 år 

betaler mellem 600 og 1500 alt efter hvad hun og jeg synes er fair! 

de har været mellem 18!og 28 bla gina jaqueline og fie lauersen. Og et par ret kendte bloggere en anerkendt forfatter, en kendt podcaster, en journalist, op til flere der har 50.000 følgere på insta! Det jeg vil sige er at der er mange man ik lige troede var sugarbabes!

har aftaler med 2 næste uge !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...