Hop til indhold
Hiluspulmones

Cherry, Århus - God oplevelse.

Recommended Posts

Hej alle, jeg har tit fået gode råd herinde og det er på tide at give lidt tilbage nu hvor jeg har fundet en god oplevelse. Dette er min første post, jeg vil holde den kort og god, jeg fik en halv times massage med HJ som afslutning. 

Kvinden: Flot, slank, store naturligt bryster, lille sød numse, let at tale med, rar at være omkring ingen hast eller lignende. 

Massagen: Dejlig rar, men blød, ikke sådan en man får hvis man har ømme muskler, men afslappende og behagelig.

Ydelsen: Deeejligt langt HJ, ingen hast her, ingen mekanisk pumpen op og ned for at blive færdig, starter ud som blid massage af både penis og testikler, afslutter i et dejligt handjob med begge hænder i aktion. 

Stedet: Jeg har besøgt hende 2 gange, først var i århus C, næste var i århus N, begge velkendte adresser, men behagelige steder og rimeligt diskrete. 

Der blev tilbudt bad og vand bagefter, ingen hast med at komme ud af døren, jeg kan varmt anbefale hendes ydelser. 

https://annoncelight.dk/showad/290284
HP.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ja hun er sød og dejlig. Min anbefaling er er spare lidt mere op og så tage hele pakken, hun er simpelthen så dejlig at elske med. 

 

PS: Hun smager fantastisk ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt Cherry I Aarhus C for snart en måned siden. Hun var sød og havde en god indlevelse. Var helt klart indstillet på at give mig en god sexoplevelse. Hun er virkelig lækker med en dejlig lille røv, et par store faste bryster og en velsmagende lettere behåret fisse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Mr curious skrev, for 1 minut siden:

Aarhus N - hvor er vi sådan lidt mere nøjagtig - uden at blive for nøjagtig...?

Stjernepladsen +-

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Markymark skrev, for 7 timer siden:

Er det den samme cherry som var i Vejle?

 

Nej, hun har ikke været i Vejle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 31.7.2020 at 22:37:

Stjernepladsen +-

 

Pyh, det var rart at læse. :-) Besøgte hende i sin tid i Banegårdsgade, Århus. Stjernepladsen/i nærheden er osse perfekt for mig. Genbesøg snart! ;-) Yderst dejlig, indlevende og velskabt pige. Let til smil og grin - kaldte mig "funny", da vi brugte et kvarterstid på at tage afsked, mens jeg klædte mig på og hun gav en øl. Ingen hast med at blive "smidt ud"! Hos Cherry er man selv ude om det, hvis man bliver skuffet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...