Hop til indhold

Recommended Posts

Uden at jeg har nogen specifik grund til det, har jeg aldrig besøgt en Thai klinik. Så nu skal det prøves også. 
Ud over at få løsnet skuldre og ryg lidt, så er jeg ude efter selv forkælelse i en 90 min tid. Tænker olie massage med enten HJ eller BJ. Hvis det skal ende med body to body eller fuld pakke, så er det et must at hun er lidt lækker (Ps. kan godt li en rund røv og naturlige babser, uanset størrelse af disse). Men ultimativt er det vigtigst at tingene ikke foregår alt for "mekanisk", og at pigen/kvinden kan li det hun laver.

Så hvem kan i anbefale i og omkring Aalborg området? Har brugt en rum tid på at kigge mig omkring, men kan ikke umiddelbart finde ud af at skille lort fra lagkage :P 
På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har desværre ikke været der, men andre har. 

Udvalget af unge, smukke, indlevende piger der kan massere er nok lidt begrænset i Aalborg 

 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har godt læst det. Men har også læst positivt om hende. Er rimelig god til at bedømme stemningen fra start af. Så i værste fald går jeg derfra udelukkende med en massage. Har besøgt masser af glædespiger, men aldrig Thai klinikker/piger. Så hvorfor ikke springe i hvor vandet er dybest :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
powerpoint skrev, for 1 time siden:

Kunne det uddybes nærmere under " Anmeldelser " ?

Tænker ikke jeg er den rigtige til det. Det var mit første besøg på en Thai klinik, så har ikke noget at sammenligne med.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...