Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/287363

Egentlig ville jeg besøge Chaba for at se hvad der sker der, men de havde ikke fået øjne, så jeg skrev til Yammi, og hun var vågen, dog på vej i bad. 
Det passede fint med den lille køretur så vi fik en aftale.

 

Det er Yammi på billederne. Det lille gavtyve ansigt går man ikke fejl af. 
Yammi bruger ikke olie til sin massage. Det er thai massage med tryk. Kors hvor er det godt. Det har hun bestemt lært og var rigtig god til at finde alle de muskler der var spændt for hårdt op. Hun trykkede lige til over smertegrænsen, men ikke så hele verden gik i sort. Kroppen, min altså, har det så fantastisk nu. Jeg kunne besøge hende igen, blot pga massagen. 

Men det sjove kan hun også. B2B, igen uden olie. De små hårde brystvorter fornemmes tydeligt, og hendes meget varme hånd vidste hvad den skulle lave. Godt økoblow og meget indlevende under slikkeriet. Fra at være thaihøfligt smilende, blev hun pludseligt kåd. Det endte, med kondom,  i missionæren , som ellers ikke er min yngling, og hun er en af dem der smækker benene rundt om ryggen på en, og ikke giver slip før hun er i mål, selv om jeg kom først. Selv om hun ser lidt buttet og måske lidt løs ud i betrækket på fotos, er  hun faktisk en rigtig pæn pige og lækker blød glat hud. 

Prisen er normal Århus

Bad er ok, men det er jo en kælderklinik som de er flest. Der var dog en fin ren duft og ikke noget muglugt. 
Stedet er kendt i nærheden af den gamle by vest over. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 2 minutter siden:

Dejligt du fik startet den gamle Hanomag op igen, god weekend 

I lige måde. 

Jeg har købt en kasse diesel start på tilbud i LIDL :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Med hensyn til alder, er Yammy nok den mest ærlige thaipige.

Hun har vel været i Århus lidt over et år, og havde længe på AL skrevet hun var 25 år.

Så en dag så jeg hun havde skrevet, der var lukket, på grund af fødselsdag,

allerede dagen efter var annoncen ændret til 26 år.

Det kan mange piger lære meget af.

Jeg håber snart at få en aftale med Yammy, engang hun har tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, den 27.8.2020 at 09:56:

Med hensyn til alder, er Yammy nok den mest ærlige thaipige.

Hun har vel været i Århus lidt over et år, og havde længe på AL skrevet hun var 25 år.

Så en dag så jeg hun havde skrevet, der var lukket, på grund af fødselsdag,

allerede dagen efter var annoncen ændret til 26 år.

Det kan mange piger lære meget af.

Jeg håber snart at få en aftale med Yammy, engang hun har tid.

Jeps, hun lyder som en rigtigt sød GP. 

Bestemt også på min to-do liste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have været til og fra nogle gange har jeg valgt at dele min oplevelse med Yammy.

Jeg havde kigget på de mange annoncer på Thai siden og havde besluttet at prøve Yammy - både da hun ser sød ud og efter en positiv anmeldelse fra Aarhuselsker.

Jeg hører ikke til de yngste herinde. Det giver nogle fordele og visse ulemper. Det er ikke realistisk at gå efter flere udløsninger på et besøg, men til gengæld er der rigtig god kontrol, som ofte giver nogle gode oplevelser med pigerne.

MEN

Yammy er en ung pige :-) - nu 26 år. 

Alt med hensyn til at aftale gik fint og nemt, og hun svarede på alle spørgsmål - og holdt ord, da jeg kom.

Første aftale var bad før massage - sammen. Hyggeligt og med dejligt smil og meget intimt.

I sengen var det som om hun havde et mål - udløsning - min altså.

Efter et et kort, men dejligt BJ uden, kom kondomet frem, og jeg sagde - rolig rolig. Hun smilede og sagde  - Yes Yes - du får en time :)

Så satte hun kondomet på og sprang på og tog en Cowgirl og senere en Reverse Cowgirl. Tydeligt skuffet over ikke at have drænet mig tog vi en tur i missionæren og bagefter en doggy.

Yammy kan uden problemer tage en solid dansk elskovsstang, så der blev banket igennem i Doggy.

Derefter røg kondomet af igen, og Yammy startede en håndtrold med god kontakt til bollerne også. Pludselig begyndte hun at grine - You are lucky grinede hun. Jeg vidste ikke, hvad hun tænkte på, men det viste sig, at hun var ved at få menses, så hun trak understellet lidt væk. 

Så filede hun ellers løs og lød nærmest panisk, da hun sagde - You only have 15 minutes left. Så klemte og pressede og skubbede hun ellers løs, mens jeg forsøgte at forklare, at blid massage ofte har en bedre virkning. Da der var 10 minutter tilbage, var hun åbenbart bekymret for at Mutter skulle komme ind og brokke sig, så:

Hun bad mig hjælpe med at gøre kalorius affyringsparat.

For ikke at stå/gå med uforrettet sag, gjorde jeg det, og hun jublede lykkeligt, da de små haletudser myldrede frem.

Yammy er så sød og naturlig, at jeg ikke på nogen måde vil brokke mig over hendes udfordringer, men det kan godt være, at jeg vælger de skønne ungpige bryster fra for et par mere velhængte, som ved, hvordan nedfaldsfrugter kan behandles med respekt og til fælles glæde.

Jeg tror i lidt yngre vil få en rigtig god ½ eller hel time med Yammy

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oplevede at blive smidt ud for et par måneder siden ! Nok kemi ved første indtryk.

På sms aftalte jeg en tid - parkerede cyklen og kom 1 minut for sent - fordi hun, mens jeg låste cyklen, sendte en sms om, hvornår jeg kom.

 

Der var mørkt i rummet, og for høj musik. Jeg tillod mig at bede om lidt lys, hvilket blev afslået og at musikken blev slukket - så jeg kunne høre hende(s lyde).

Det blev også afslået. I stedet rakte hun mig pengene tilbage og sagde, at det var bedst jeg gik.

 

Det var nok det bedste, for at det ikke skulle ende i spildte penge.

 

Men så fik Blomstermanden også prøvet det. 

En gang skal jo være den første - gennem mange mange år - måske det også spillede ind - alderen. :-D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Clint*

Besøgte hende i Viby forleden. Havde ret store forventninger, grundet tidlige anmeldelser, men blev alligevel positivt overrasket. Behagelig stemning, dejlig varmt, grundig massage med tryk og stræk, og en smule olie til sidst. Og god tid til det hele.

Sidst men ikke mindst en rigtig sød og lækker ung pige. Og så oplevede jeg noget, jeg ikke mindes at have oplevet nogensinde før. Da vi var færdige og jeg var fuldtud tilfreds med det hele, tilbød hun mig alligevel penge tilbage! Hun mente vist at hun var kommet til at bede om for meget.. Det siger måske mere om hende end noget andet.

6 stjerner herfra!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...