Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/300297

Det her er en rigtig sød omend lidt skør pige.

Ankommer til stedet (Tæt på Nyborgvej, tør jeg godt skrive, da det er en laaaang vej) bliver buzzet op og løber spidsrod imod målet(naboerne har dørene åbne, så øvede mig i kig-væk finten) bliver taget imod af et flot lille rødhåret nummer, da jeg kommer ind af døren...Får betalt og lige en tur i bad.

Kommer ud og der sidder hun så parat til mig.

Må indrømme at hun er noget kommanderende til at starte med, fair nok nogle piger føler sig mere sikre hvis de bestemmer...Men hun bløder dog hurtigt op, når man først får rørt lidt ved hende...

Men er en gennemgående del at seancen at hun skiftevis taler polsk og engelsk til mig på trods af at hendes engelsk ikke er decideret dårligt. Det er jo lidt ærgerligt at man ikke kan forstå hende, men jeg kan jo godt læse på hende at det ikke er noget dårligt hun siger til mig...

Hun er en dejlig adræt og stram pige, hendes krop er en 10'er, flotte små bryster og tynd, let at læse seksuelt og hvis der ellers er kemi tror (og ved jeg) at man kan få hende til lidt halv-vilde ting.

Fik mere tid end jeg betalte for og super-service fra en pige der virkelig var "på" under seancen(Ingen kig på tid,tlf osv)...Og lidt hyggelig smådrillende stemning bagefter.

Jeg kan kun anbefale denne sexede lille rødhårede Vixen på det groveste. Tvivler stærkt på at andre går utilfredse derfra hvis de får den samme behandling som jeg fik.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun sige de samme ting.

har haft 2 besøg hos hende. Og syns sku hun er dejlig. Lidt små skør men kun på den gode måde. Har haft super god kemi med hende. Begge gange har jeg haft 45 min sammen med hende. Hvor hun gik med mig i badet og vasket mig. 
Dejlig sex dejlig pige. Alle penge hver. Skal jeg besøge hende igen hvis hun er her næste uge ja :) 

dog er hun ikke meget for at kysse og vil ej slikkes selv om der står det i hendes priser. Men det ænder ikke på den gode oplevelse hun giver

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Andet besøg: Må bare sige at Olivia er en de bedste GP'ere jeg har prøvet...Alt det ovenstående holder stadigt stik.

Utroligt nærværende pige der er så meget med i akten at det er den komplette GFE(Bortset fra kys og fransk til hende).

Hun må være den mest anbefalesværdige pige i Odense p.t.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soothsayer skrev, den 12.8.2020 at 17:10:

Andet besøg: Må bare sige at Olivia er en de bedste GP'ere jeg har prøvet...Alt det ovenstående holder stadigt stik.

Utroligt nærværende pige der er så meget med i akten at det er den komplette GFE(Bortset fra kys og fransk til hende).

Hun må være den mest anbefalesværdige pige i Odense p.t.

Jeg har også været på besøg hos hende.. Super sød og dejlig pige. Bestilte 60 min og en gang  blowjob med afslutning i mund. Startet i bad hvor hun Vaskede mig og tørrede mig. Fik afsprittet kroppen og mundskyld. Så i sengen. Hun fik den hurtig stiv med et dejligt blowjob. Så hoppede hun op og red mig. Skiftende stilling og så en tur i doggi... Uha hendes lille søde røv er bare dejlig.. Så viste hun mig noget smidigthed og fandt en super god stilling.. Så blev der skudt af.. Så lå vi og snakkede lidt.  Men kunne mærke jeg ikke kunne klare mere i denne her varme. Men hun sagde, en gang blowjob mere.. Jeg havde jo betalt. Jeg takkede nej tak. Så tog hun mig i bad igen, tøj på og gsv mig penge tilbage for det blowjob jeg ikke fik.. Men det skulle hun have hun gav en super service.. Helt sikkert besøg igen fra mig næste gang hun kommer til Odense. 

OLIVIA  mange tak for en super oplevelse

Hun er min dejligeste pige ever.. Karakter 10 ud af 10.

Hilsen  #fat man. crazy man#

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...