Onslow 15848 Skrevet 31. Juli, 2020 Hver gang jeg er på de kanter må jeg bare besøge klinikken. http://www.ruanthai-thaimassage-dresden.de/ Og ja, klinikken, for der er absolut ingen hanky panky på det sted, men massagen er i den grad i særklasse. 2 gange i den forgangne uge har jeg nydt 2 timers vederkvægende massage for mit slidte korpus. Jeg har gennem tiden besøgt mange gode thaiklinikker, lad mig i flæng nævne nogle af de bedste. Daw i Tørring Nam Thai i Vejle Sirinya i Vejle Pia i Bylderup Bov Og Tu i Aabenraa Alle kompetente og gode til at massere, men Noi og hendes ansatte i Dresden er i en anden liga. Hvor de danske klinikker primært satser på t komme hele vejen rundt, og intet ondt om det, så er der her tale om ægte fysiologisk behandling, hvor problemzonerne som min gamle skulderskade fra håndbold tages under kyndig og intensiv behandling. Efter hendes massage, som jeg vælger som en kombination af traditionel og oliemassage, og som ikke er helt smertefri, har jeg faktisk normal funktion i skulder og arm. 2 timers wellnes til 69 € er den rene foræring resultatet taget i betragtning. Nu kl. 11 har jeg så en termin hos Thai Wellnes her i Ceske Budejovice, hun kan bestemt også massere, så jeg skal nyde det i hendes meget eksotiske klinik, som jeg også besøgte i 2018. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg