Hop til indhold
Onslow

Ruanthai Thaimassage Dresden

Recommended Posts

Hver gang jeg er på de kanter må jeg bare besøge klinikken.

http://www.ruanthai-thaimassage-dresden.de/

Og ja, klinikken, for der er absolut ingen hanky panky på det sted, men massagen er i den grad i særklasse.

2 gange i den forgangne uge har jeg nydt 2 timers vederkvægende massage for mit slidte korpus.

Jeg har gennem tiden besøgt mange gode thaiklinikker, lad mig i flæng nævne nogle af de bedste.

Daw i Tørring

Nam Thai i Vejle

Sirinya i Vejle

Pia i Bylderup Bov

Og Tu i Aabenraa

Alle kompetente og gode til at massere, men Noi og hendes ansatte i Dresden er i en anden liga.

Hvor de danske klinikker primært satser på t komme hele vejen rundt, og intet ondt om det, så er der her tale om ægte fysiologisk behandling, hvor problemzonerne som min gamle skulderskade fra håndbold tages under kyndig og intensiv behandling.
Efter hendes massage, som jeg vælger som en  kombination af traditionel og oliemassage, og som ikke er helt smertefri, har jeg faktisk normal funktion i skulder og arm.

2 timers wellnes til 69 € er den rene foræring resultatet taget i betragtning.

Nu kl. 11 har jeg så en termin hos Thai Wellnes her i Ceske Budejovice, hun kan bestemt også massere, så jeg skal nyde det i hendes meget eksotiske klinik, som jeg også besøgte i 2018.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...