Hop til indhold
Haraldblåtand

Nogle som kender hende her og/ eller partner?

Recommended Posts

Haraldblåtand skrev, for 13 timer siden:

Velkommen til @Haraldblåtand

Et godt råd; Brug ALDRIG lige præcis de vendinger du har brugt i overskriften. Der er mange herinde der føler sig irriteret over det, en del af dem gider ikke engang at læse din post.:rolleyes:, og så får du disse perfide svar som; "Ja, det gør jeg" eller "Nej", når det er sagt er Søgefunktionen dog også et godt råd, og kan give dig mange svar. Søgefunktionen fungere bedst hvis du taster mere end 3 bogstaver, den befinder sig oppe i øverste højre hjørne:)

Start dog gerne din post med et link, et navn, etc., Så slipper du bedre gennem "Nåleøjet" som "ny på EG"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Haraldblåtand skrev, den 30.7.2020 at 23:06:

Jeg har prøvet Ann. Hun er ikke en klassisk skønhedsåbenbaring, men hun er fræk. 
Jeg tænder på det græske, og det må man sige, at hun kan tage. Jeg kom efter røven, og fik smæk for skillingerne.
 

Jeg besøgte hende dog et ringe sted, hvilket trak ned, men jeg kan se, at hun har fået et nyt sted. Held og lykke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stivert skrev, for 6 timer siden:

Og tag dig ikke af de mange ikke-svar. Der er bare mange gamle gnavpotter på Eroguide.

 

Curling-generationen overlader helst arbejdet til andre.

De skal selv lære det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...