Hop til indhold

Nogle som kender hende her og/ eller partner?

Featured Replies

Skrevet

Ja, det gør rigtig mange af os. Prøv søgefunktionen.

Skrevet
Haraldblåtand skrev, for 13 timer siden:

Velkommen til @Haraldblåtand

Et godt råd; Brug ALDRIG lige præcis de vendinger du har brugt i overskriften. Der er mange herinde der føler sig irriteret over det, en del af dem gider ikke engang at læse din post.:rolleyes:, og så får du disse perfide svar som; "Ja, det gør jeg" eller "Nej", når det er sagt er Søgefunktionen dog også et godt råd, og kan give dig mange svar. Søgefunktionen fungere bedst hvis du taster mere end 3 bogstaver, den befinder sig oppe i øverste højre hjørne:)

Start dog gerne din post med et link, et navn, etc., Så slipper du bedre gennem "Nåleøjet" som "ny på EG"

Skrevet
Haraldblåtand skrev, den 30.7.2020 at 23:06:

Jeg har prøvet Ann. Hun er ikke en klassisk skønhedsåbenbaring, men hun er fræk. 
Jeg tænder på det græske, og det må man sige, at hun kan tage. Jeg kom efter røven, og fik smæk for skillingerne.

Jeg besøgte hende dog et ringe sted, hvilket trak ned, men jeg kan se, at hun har fået et nyt sted. Held og lykke. 

Skrevet

Og tag dig ikke af de mange ikke-svar. Der er bare mange gamle gnavpotter på Eroguide.

Skrevet
stivert skrev, for 6 timer siden:

Og tag dig ikke af de mange ikke-svar. Der er bare mange gamle gnavpotter på Eroguide.

Curling-generationen overlader helst arbejdet til andre.

De skal selv lære det.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.