mand38 39 Skrevet 15. Juni, 2013 jeg har også besøgt hende flere gange... men har set et par gange en "pimp" forlade værelset før jeg skulle komme, og komme tilbage efter jer er gået?? Men hun er en sød og lækker steg... men hun har nu skåret ret meget i sig selv, på arme og ben... men kommer gerne igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3710 Skrevet 15. Juni, 2013 jeg har også besøgt hende flere gange... men har set et par gange en "pimp" forlade værelset før jeg skulle komme, og komme tilbage efter jer er gået?? Men hun er en sød og lækker steg... men hun har nu skåret ret meget i sig selv, på arme og ben... men kommer gerne igen. Undskyld???? Det læste jeg vist ikke det der...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
golf 2 36 Skrevet 15. Juni, 2013 jeg spurgte hende en gang hva det skyldes, hun sagde at da hun var mindre var hun faldet igennem en glas rude, om det passer ved jeg ikk, arerne sider på inder siden af låret. Men det rør ikk mig, for hun er nu rigtige dejlige. :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicki 36 Skrevet 20. Juni, 2013 jeg har også besøgt hende flere gange... men har set et par gange en "pimp" forlade værelset før jeg skulle komme, og komme tilbage efter jer er gået?? Men hun er en sød og lækker steg... men hun har nu skåret ret meget i sig selv, på arme og ben... men kommer gerne igen. Har ingen pimp, havde en chauffør da jeg ingen bil havde på et tidspunkt og mine ar stammer fra det fald, har også nogle på ydersiden. Men hvis du vil må du gerne tro det andet gør mig ikke så meget søde :D 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterph 17 Skrevet 1. August, 2013 Nu har jeg set hendes annonce og er egentlig blevet noget betaget af den flotte pige, men jeg vil gerne vide lidt mere om hende inden jeg bestiller en tid. Jeg havde egentlig besluttet at det skulle være Tilde eller Isabell. Hvis nogen skulle have prøvet alle 3 vil jeg gerne vide, hvem i vil anbefale? Mvh Peter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 1. August, 2013 Nu har jeg set hendes annonce og er egentlig blevet noget betaget af den flotte pige, men jeg vil gerne vide lidt mere om hende inden jeg bestiller en tid. Jeg havde egentlig besluttet at det skulle være Tilde eller Isabell. Hvis nogen skulle have prøvet alle 3 vil jeg gerne vide, hvem i vil anbefale? Mvh Peter Nu har jeg ikke prøvet Isabell, men både Tilde og Nicki er absolut et besøg værd, med hver deres kvaliteter - Tilde har nok en mere professionel og serviceminded tilgang, hvor Nicki er mere den lidt forsigtige, men frække amatørpige. Men begge er absolut søde, flotte og slanke piger uden et gram fedt for meget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg