Hop til indhold
Holm69

19 årige studine Nicki

Recommended Posts

jeg har også besøgt hende flere gange... men har set et par gange en "pimp" forlade værelset før jeg skulle komme, og komme tilbage efter jer er gået??

Men hun er en sød og lækker steg... men hun har nu skåret ret meget i sig selv, på arme og ben...

men kommer gerne igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har også besøgt hende flere gange... men har set et par gange en "pimp" forlade værelset før jeg skulle komme, og komme tilbage efter jer er gået??

Men hun er en sød og lækker steg... men hun har nu skåret ret meget i sig selv, på arme og ben...

men kommer gerne igen.

Undskyld????

Det læste jeg vist ikke det der......

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg spurgte hende en gang hva det skyldes, hun sagde at da hun var mindre var hun faldet igennem en glas rude, om det passer ved jeg ikk, arerne sider på inder siden af låret.

Men det rør ikk mig, for hun er nu rigtige dejlige. :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

men kommer gerne igen.

Har ingen pimp, havde en chauffør da jeg ingen bil havde på et tidspunkt :) og mine ar stammer fra det fald, har også nogle på ydersiden. :) Men hvis du vil må du gerne tro det andet ;) gør mig ikke så meget søde :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg set hendes annonce og er egentlig blevet noget betaget af den flotte pige, men jeg vil gerne vide lidt mere om hende inden jeg bestiller en tid.

Jeg havde egentlig besluttet at det skulle være Tilde eller Isabell.

Hvis nogen skulle have prøvet alle 3 vil jeg gerne vide, hvem i vil anbefale?

Mvh Peter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg set hendes annonce og er egentlig blevet noget betaget af den flotte pige, men jeg vil gerne vide lidt mere om hende inden jeg bestiller en tid.

Jeg havde egentlig besluttet at det skulle være Tilde eller Isabell.

Hvis nogen skulle have prøvet alle 3 vil jeg gerne vide, hvem i vil anbefale?

Mvh Peter

Nu har jeg ikke prøvet Isabell, men både Tilde og Nicki er absolut et besøg værd, med hver deres kvaliteter - Tilde har nok en mere professionel og serviceminded tilgang, hvor Nicki er mere den lidt forsigtige, men frække amatørpige. Men begge er absolut søde, flotte og slanke piger uden et gram fedt for meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...