Hop til indhold
Månestjerne

JenniferTheLady Odense

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/277662

 

Hvorfor køre over åen (bæltet) efter…..hun er jo lige her.

Besøgte igen denne dejlige smukke kvinde.  Glædespigen i ordets bedste betydning. Hun er på fra start til slut. Nu ved jeg godt at jeg er guds gave til kvinden – og det er derfor hun yder denne fantastiske service til netop mig.

OG NEJ, jeg er ikke naiv! Men vi har en god kemi og sympati. 

Hun giver virkelig meget af sig selv på en fantastisk kæreste - agtigt måde. Du kan ikke købe ægte følelser og indlevelse i kærlighedsakten – men som Spies engang udtrykte: ” Du kan købe noget der ligner til forveksling”

I øjeblikket søger jeg en helhedsoplevelse i GFE segmentet. I sekvenser kunne jeg ikke forestille mig hvad en kæreste ville give mig, som jeg ikke fik ved denne smukke og dejlige kvinde.

Højde og drøjde – store bryster contra små bryster.  Smag og behag. Der må være op til den enkelte.

Det fremgår tydeligt af hendes billeder. Læs hendes profiltekst – den holder.

Jeg nyder hun er ægte hele vejen igennem. Intelligent, nysgerrig og empatisk er nøgleord i den samtale der også bliver tid til.   

Fik jeg nævnt god sex?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
Månestjerne skrev, Lige nu:

Nu ved jeg godt at jeg er guds gave til kvinden

hahahah

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Månestjerne

Tak for den rosende beskrivelse.  Dejligt at læse, da det jo netop gensidige oplevelser jeg ønsker, og det kræver jo at man giver meget af sig selv.  Selv tror jeg også, at da jeg kun lejlighedsvis tilbyder disse oplevelser til få udvalgte  af det er med til at gøre det hele mere intenst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte denne skønne model i går, empatisk, smuk, fræk, intelligent, imødekommende, virkelig god at snakke med, både før og efter. God tid og god sex. 

Har besøgt 20-30 piger de sidste 4 år, ingen af dem kommer i nærheden af den oplevelse jeg havde i går, tak Jennifer. Håber vi mødes igen☺

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...