Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg tog efter moden overvejelse kontakt pr SMS til Ten, fik lavet en aftale og troppede op på slaget. Døren blev åbnet af en storsmilende Ten, som bød mig indenfor med kurs mod massagerummet. Blev tilbudt brusebad hvilket jeg accepterede, havde på forhånd en forventning om anale lege (mig), så må man jo hellere være renere end ren! 
Tog plads på Brugsen og massagen startede, det varede ikke længe inden jeg mørkere hendes kyndige fingre pirre omkring boller, mellemled og mit kildne numsehul. 
Det føltes dejligt og jeg stødte bevidst imod, pludselig mærker jeg noget, som aldeles ikke føles som hendes finger, det pressede mod mit røvhul og så kan det nok være at jeg fik brug for Pranayama åndedrætsøvelser i stor stil. Analmassagen fortsatte nogle minutter endnu, hvorefter jeg blev bedt om at vende mig om på ryggen og fik nu en hovedpude jeg kunne hvile på. Jeg ser til min overraskelse en forholdsvis stor ( i min verden) lyserød dildo stikke ud af min bagindgang, fedt! Jeg tændte bare for vildt på det her må jeg indrømme, er ALDRIG blevet taget bagi af noget større end en langefinger.

Nu startede et episk blowjob, stadig med dildoen  inside, min rejsning blev i mine øjne fast og hård på en måde som det er længe siden jeg har oplevet, hun deepthroatede mig til roden alligevel, let gagging til følge. 
jeg ville dog gerne kneppe hende så på mes gummi, og hende på ryggen , der skete dog bare det, at såsnart dildoen var væk fra min røv, faldt rejsningen, så vi afsluttede med 69 hvor jeg smagte hendes velsmagende fisse og røv, til hun stønnede højt og blev slap, jeg kom i hendes mund og det føltes som en decideret orgasme, igen megafedt og langvarigt.

alt i alt et godkendt førstegangsbesøg hos Ten

link:

https://annoncelight.dk/showad/239747

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er lidt træt i dag, men er også lige kommet hjem efter en tur med Ten. Vi har det med at tage pusten fra hinanden. 
Topform

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan med indgangen, er der bagdør ? Syntes det ligger ud til stort kryds i Vejle 

Redigeret af Tetra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soho84 skrev, for 9 timer siden:

Er Ten stadig at træffe i Vejle? 
er der nogle gode alternativer, nu Rose befinder sig lidt længere nord på?

Emma er et rigtig godt bud, her er også åbent for mange muligheder (dog har jeg ikke været ude for at få en dildo i rxxxx som Ten kan finde på).

https://www.annoncelight.dk/showad/271901

Men jeg tænker da Ten også er at træffe, hun annoncerer jævnligt - dog ikke de sidste par dage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammelnisse skrev, for 25 minutter siden:

Emma er et rigtig godt bud, her er også åbent for mange muligheder (dog har jeg ikke været ude for at få en dildo i rxxxx som Ten kan finde på).

https://www.annoncelight.dk/showad/271901

Men jeg tænker da Ten også er at træffe, hun annoncerer jævnligt - dog ikke de sidste par dage.

Hun ser godt ud, Emma. Er hendes billeder retvisende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...