Hop til indhold

MoonWellnees i Tarp

Featured Replies

Skrevet

Hej alle,

Er der nogen der ved hvem der er ved MoonWellness lige i øjeblikket, og evt. hvad tilbydes !

Skrevet

Ingen sjov og ballade, men meget kvalificeret massage af en pæn thai på 32. 300 kr for en time.

Skrevet

Kender ikke pigens navn, men har flere gange fået rigtig fræk B2B udover fin massage.

Skrevet

Du kunne vel også selv lave et stykke arbejde med at finde navnet.

i stedet for at dikterer andre til at finde det.

Skrevet

De sidste mange gange jeg har været hos Moon er det en søster af hende der har stedet jeg har fået massage af. Jeg vil også gerne vide hvem man skal spørge efter for ikke at få den samme hver gang. 

Skrevet
Thai style skrev, for 11 timer siden:

De sidste mange gange jeg har været hos Moon er det en søster af hende der har stedet jeg har fået massage af. Jeg vil også gerne vide hvem man skal spørge efter for ikke at få den samme hver gang. 

Når du ringer og bestiller tid, så sig hvad du kunne tænke dig. Hvor svært kan det være?

Skrevet

Nej selvfølgelig, det er ikke svært at sige "jeg vil ikke have en af de to søstre", men det er jo mere høfligt at spørge efter en bestemt pige. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.