Syvnitretten 17 Skrevet 30. Juli, 2020 Nogen der har erfaring med hende her ?? https://annoncelight.dk/showad/285641 Synes engang at have læst om hende, men kan ikke finde det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 30. Juli, 2020 Syvnitretten skrev, for 1 minut siden: Synes engang at have læst om hende, men kan ikke finde det. Det har du, men jeg kan heller ikke huske hvordan det skal findes. Jeg husker dog at anbefalingerne var noget slatne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Syvnitretten 17 Skrevet 30. Juli, 2020 Tatra skrev, Lige nu: Det har du, men jeg kan heller ikke huske hvordan det skal findes. Jeg husker dog at anbefalingerne var noget slatne. Enig, mindes det også. Men er stadig lidt nysgerrig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamseislagelse 0 Skrevet 3. August, 2020 Var forbi i forrige uge. Fik 30 min. Ok blow en dildo i røven , efter et par min. Lidt tam sex. Sluttede af med hånden. Kommer ikke igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg