Hop til indhold

Recommended Posts

Aarhus-Dude skrev, for 19 timer siden:

Jeg har godt set at der er nogle lidt ældre anmeldelser af Roxana men er der nogen der har besøgt hende for nylig? :biggrin:

https://annoncelight.dk/showad/300445

Jeg besøgte hende for en måneds tid siden.

Jeg stiftede første gang bekendtskab med hende da hun var lidt udenfor Tilst for efterhånden en 3-4 år siden. Har desuden besøgt hende hos Engtoften og på et motel lidt udenfor Århus efterfølgende.

Det har alle sammen været gode oplevelser, men vil faktisk sige det kun er blevet bedre og bedre for hver gang. Og det tror jeg egentlig ikke har noget at gøre med hun 'kender mig', da jeg stærkt tvivler på hun kan huske mig fra gang til gang.

Tror til gengæld det handler om at hun er blevet mere moden/voksen og har fundet ud af, hvad hun godt kan lide. Jeg vil anbefale at bestille med kys, hvis du er til den slags. Hvis man, som mig, er til store bryster og GFE-lignende nærkontakt, så er Roxana en nem og sikker top 3. Hun snakker helt fin engelsk og gør selv, hvad hun kan for at oplevelsen bliver god for begge parter.

Håber det kunne bruges!

Tilføjelse: De fleste af billederne, hendes modelbilleder, giver et godt billede af hendes krop og kropstype. Hendes nyeste billede, hendes selfie er ikke mere end et par uger gammelt, allerhøjest.

Redigeret af Migmig
Glemte at beskrive billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg
BUNDGAARD skrev, for 13 timer siden:

Tak for en rigtig god anmeldelse.

Ved du hvor henne i Aarhus hun arbejder fra. Bare en pejling uden du afslører stedet ?

BUNDGAARD

Det var så lidt! 

Hvis hun er, hvor hun plejer, så ligger det i nærheden af Langenæs, ikke så langt fra Harald Jensens Plads. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg er sammen med hendre,er det som om at jeg har kendt hende i lang tid!

Hun er meget venskabelig og sød det et 100% hende på billederne.Hvis jeg vil slappe af og få lidt ekstra besøger jeg altid hende!;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...