Hop til indhold
Guest ViborgMand

Emina1983 fra Karup

Recommended Posts

Der er fusk ved denne. Har skrevet med “hende” og hun mailede tilbage, at hun var gift og ville kommunikere på mail i stedet for. Så spild ikke krudt på denne. Desværre fup.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
TheJack skrev, den 30/7/2020 at 00:47:

Der er fusk ved denne. Har skrevet med “hende” og hun mailede tilbage, at hun var gift og ville kommunikere på mail i stedet for. Så spild ikke krudt på denne. Desværre fup.......

Ved ikke hvordan du kan konkluderer at det er fup. Jeg hsr været sammen med flere SB’ere hvor kommunikationen kom over på først mail og efter første besøg SMS. Tænker jeg ville forsøge med en mail og af det svar man så får plejer de at afsløre sig hvis der er ‘ugler i mosen’. Bare mine erfaringer.

Har selv en mail oprettet til formålet så anonymiteten stadig væk opretholdes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svpe1970 skrev, for 4 timer siden:

Ved ikke hvordan du kan konkluderer at det er fup. Jeg hsr været sammen med flere SB’ere hvor kommunikationen kom over på først mail og efter første besøg SMS. Tænker jeg ville forsøge med en mail og af det svar man så får plejer de at afsløre sig hvis der er ‘ugler i mosen’. Bare mine erfaringer.

Har selv en mail oprettet til formålet så anonymiteten stadig væk opretholdes. 

Jamen så skriv du bare til hende. Jeg gider ikke spilde tid på det. Hvis de er seriøse så får jeg enten snap eller mobil.

Profilen har forøvrigt skiftet navn til Gabby. Så god fornøjelse :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...