Lexeren 44 Skrevet 29. Juli, 2020 Så er hun på banen igen. Intet af det hun skriver er sandt. Hverken alder (læg bare 10 år til) eller ydelser. Bare søg på Foxy herinde. https://annoncelight.dk/showad/277293 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 29. Juli, 2020 Takker for advarslen....Ja, Foxy er nok en de danske piger der har de allerværste anmeldelser herinde......holder mig i den grad langt væk fra Foxy! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2913 Skrevet 29. Juli, 2020 (edited) Godt at advare os andre Redigeret 29. Juli, 2020 af Joey Joe Joe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 29. Juli, 2020 Synes da næste hun skal have en buket tidsler. For vi kan da ikke sige andet end hun kæmper da for sin sag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 29. Juli, 2020 Men respekt for hun anvender det samme navn til trods for de dårlige anmeldelser! Hvis altså hun læser med herinde. Jeg har selv mødt hende nogle gange og sidste gang var nok for 10 år siden. Hun er speciel. Kan huske vi havde aftalt noget tøj hun skulle have på når hun åbnede døren, men da jeg bankede på døren råbte hun “Kom ind” og kom derefter ud fra badeværelset uden en trævl på kroppen. Herefter lagde hun sig på sengen og begyndte at lege med en dildo. Øhh hvad skete der lige der Foxy er speciel og har nok rekorden i dårlige anmeldelser, men vil man møde en kvinde der altid er frisk på noget frækt, så er Foxy klar. Hun er med på den værste, men hun holder sig ikke til gameplanen på godt og ondt Men en frisk kvinde det er hun sgu.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 31. Juli, 2020 Enig. Hun er godt nok spild af penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lexeren 44 Skrevet 31. Juli, 2020 The Dark Knight skrev, den 29.7.2020 at 22:35: Men respekt for hun anvender det samme navn til trods for de dårlige anmeldelser! Hvis altså hun læser med herinde. Jeg har selv mødt hende nogle gange og sidste gang var nok for 10 år siden. Hun er speciel. Kan huske vi havde aftalt noget tøj hun skulle have på når hun åbnede døren, men da jeg bankede på døren råbte hun “Kom ind” og kom derefter ud fra badeværelset uden en trævl på kroppen. Herefter lagde hun sig på sengen og begyndte at lege med en dildo. Øhh hvad skete der lige der Foxy er speciel og har nok rekorden i dårlige anmeldelser, men vil man møde en kvinde der altid er frisk på noget frækt, så er Foxy klar. Hun er med på den værste, men hun holder sig ikke til gameplanen på godt og ondt Men en frisk kvinde det er hun sgu.... Godt at høre du mødte hende mens alderen i hendes annonce passede. Men når man opsøger en GP og betaler for en ydelse der står at hun tilbyder, og bøtten så vender og intet bliver opfyldt, så er det måske ikke der man skal smide sine 1000 kroner. Når hun så efterfølgende kontakter en på sit privat nummer hvorfra man ringede til hende, så bliver det akavet. Og når man beder hende stoppe, bliver man truet med 'seje' folk hun kender. Jeg ved godt vi ikke alle er ens og heldigvis da, men det er ikke lige min kop te, og derfor advarer jeg andre som også kører 83 km/t på landevejen og får deres kicks der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 31. Juli, 2020 (edited) Lexeren skrev, for 2 timer siden: Godt at høre du mødte hende mens alderen i hendes annonce passede. Men når man opsøger en GP og betaler for en ydelse der står at hun tilbyder, og bøtten så vender og intet bliver opfyldt, så er det måske ikke der man skal smide sine 1000 kroner. Når hun så efterfølgende kontakter en på sit privat nummer hvorfra man ringede til hende, så bliver det akavet. Og når man beder hende stoppe, bliver man truet med 'seje' folk hun kender. Jeg ved godt vi ikke alle er ens og heldigvis da, men det er ikke lige min kop te, og derfor advarer jeg andre som også kører 83 km/t på landevejen og får deres kicks der. Du har misforstået mig, hvis du læste min kommentar som en ubetinget anbefaling. Jeg skriver faktisk, at hun ikke er til at regne med og ikke altid holder sig til det man ellers har aftalt telefonisk inden mødet. Det passer også meget godt med den beskrivelse du kommer med. Jeg mødte hende flere gange i den periode hun var fast i Aalborg for lidt over 10 år siden og årene inden da. Hun er meget til de hurtige spontane møder og der synes jeg faktisk hun er fræk. Forvent ikke noget GFE og alt over 15 min er spild af tid og penge. Hun vil have hurtig pik og af med dig igen. Det er hendes kick. Hun er pisse fræk i munden, hvilket jeg godt kan lide! Da jeg fandt ud af det og accepterede det, så havde jeg nogle frække oplevelser med hende rundt omkring også med hendes norske veninde dengang. Jeg besøgte hende faktisk i torsdags, kunne ikke lade være, skulle lige se hende igen. Det blev et kort spontant og kinky liderligt møde, lige som vi begge to kunne lide det. Vi talte lidt om gamle dage og det var sgu et fint besøg. Som hun selv sagde “Jeg var sgu vild dengang”. Det er du sgu stadigvæk Foxy Redigeret 31. Juli, 2020 af The Dark Knight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg