Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Desværre ikke.....

Fordi... en gang for nogle år siden, kom jeg gående med en stor og forslugende hund forbi der.

Var ikke klar over at der lå et Thai sted der, og inden jeg så hvad der skete havde hunden ædt alt det mad de stiller uden for døren til Budda :D

Måtte undskylde mange gang, men hvad skulle jeg gøre. Det ligner da heller ikke noget at stille en madpakke frem på offentlig gade, og hunden var jo sulten :D

Jeg ville egentlig gerne besøge stedet, for pigen så sød ud, øhh, ja selvom hun lige i det øjeblik så lidt sur ud :D Men synes alligevel at det var lidt pinligt hvis de kunne huske mig.

Det var under en anden ejer, for stedet har nyt navn og ser anderledes ud nu.

Gently. :D

Skrevet

Desværre ikke.....

Fordi... en gang for nogle år siden, kom jeg gående med en stor og forslugende hund forbi der.

Var ikke klar over at der lå et Thai sted der, og inden jeg så hvad der skete havde hunden ædt alt det mad de stiller uden for døren til Budda :D

Måtte undskylde mange gang, men hvad skulle jeg gøre. Det ligner da heller ikke noget at stille en madpakke frem på offentlig gade, og hunden var jo sulten :D

Jeg ville egentlig gerne besøge stedet, for pigen så sød ud, øhh, ja selvom hun lige i det øjeblik så lidt sur ud :D Men synes alligevel at det var lidt pinligt hvis de kunne huske mig.

Det var under en anden ejer, for stedet har nyt navn og ser anderledes ud nu.

Hvad er dog det for et svar at give :D:D

Er det noget du ved med sikkerhed, at der ikke gives ekstra ydelser ? ;)

Skrevet

Uden at kende stedet så ser det meget proff ud på billederne så jeg tror ikke man kan få noget af det frække. Måske en svensker hvis man er heldig men så heller ikke mere.

Skrevet

Hvad er dog det for et svar at give :D:D

Er det noget du ved med sikkerhed, at der ikke gives ekstra ydelser ? ;)

Sorry, i mit grine flip over at genoplive den lidt sjove episode, manglede der lidt i første linje.

Jeg har desværre ikke været der, skulle der ha stået, hvilket vist osse fremgår af historien. :D

Men ja stedet, så / ser, meget nobelt ud i det fine Hellerup, men hvem ved?

Gently og hund. :D

Skrevet
  • Author

Er ikke blevet så meget klogere. Udover ønsket om ekstra ydelser er der så nogen som ved om de 2 dejlige piger stadig arbejder på stedet og er der ?

• 1 month later...
Skrevet

Jeg har været hos Ninas en gang og fik ikke tilbudt noget ekstra. Det virker ikke som om det er på menuen og der sag en dame i frisørsalonen da jeg gik. Pigerne der arbejder på salonen er ret flotte og jeg mener jeg blev masseret af hende i den hvide kjole. Super massage.

Skrevet

Desværre ikke.....

Jeg ser det for mig - det er næsten som i fyrtøjet :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.