Hop til indhold
Miller's Crossing

Say yes to Kay - What a pleaser, What a darling❤️❤️

Recommended Posts

Så var det endelig min tur til at besøge Kay.

Og ja - jeg ved godt, at hun har været her før under et andet navn, men nu er det altså Kay, jeg anmelder. Lad nu fortid være fortid. 

Jeg siger med det samme, at jeg er begejstret:) Sygt begejstret. Måske mit bedste første besøg nogensinde og på linie med mit overdådige besøg første gang hos Chelly. 

Stedet er en stille villavej i Brønshøj. En lille lejlighed i en opgang, der faktisk er ret anonym. Lad jer ikke skræmme af Brønshøj. Meget nemt at komme til fra motorvejen og gode parkeringsforhold. 

Kay er lige min type. Ikke så høj, ikke skinny og tynd, men lige tilpas. Helt sort hår, et par lækre bryster i C- eller D skål, som meget gerne må krammes:P Jeg er lidt i tvivl om, de er ægte, men jeg tror det faktisk. Elllers er de fænomenalt godt lavet. En flot figur og så tænk jer en østeuropæer, der ikke bare er glatbarberet, men derimod fint trimmet. Lækkert:wub: Helt østeuropæisk er hun dog ikke, da der er både spansk, ungarsk og russisk blod i hende. 

Kay er utrolig let at tale med. Taler godt engelsk. Vi talte om stjernetegn. Troede jeg var tyr, men jeg kunne fortælle, at jeg er tvilling. Og så mente hun, at jeg var cute. Det har jeg sgu ikke hørt siden besøg i Hvidovre Bolleopgang, som jeg i øvrigt savner. Der var ingenting givet på forhånd, hverken hvem man mødte både i lejlighederne og på trappen;) Og så er hun simpelt hen bare så sød og blid at være sammen med. 

Selve akten var uovertruffen. Den indeholdt både olie, blindfold og jeg tror det var en gummiring omkring pungen.  Altsammen noget, som Kay fandt på, og som jeg (velvilligt) gik med til. Og hold da kæft for en gang sex. Ægte GFE med tungekys og nærvær.  Hun drillede mig også med tungen, som jeg kan huske fra mine yngre dage.  Blow uden - langsomt, dybt og uden hastværk. Afsluttende med en Cow-Girl, som varede al for kort, inden jeg eksploderede op i hende:P Jeg nåede endda ikke engang at smage hendes trimmede mis. Og det havde jeg endda glædet mig til. Nå - det er rart at have noget til gode til næste gang. For der bliver en næste gang. Ingen tvivl om det. Næste gang skal jeg bare have længere tid. Og prisen. 30 min for 700 kr. Jamen det er jo endnu billigere end hos Ava. Jeg var nødt til at runde lidt op.  

En storslået oplevelse med en dejlig pige:D

Miller’s

Redigeret af Miller's Crossing

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en dejlig beskrivelse. Jeg havde selv kig på hende fra morgenstunden, men valgt at passe på grund af de kunstige bryster, som ret tydelig ses af billede 16. Derfor kan de sagtens føles ægte og dejlige, hvilket jeg kan forstå du oplevede. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Brysterne er ægte!... ...men jeg forstår godt at man kan komme i tvivl. De sidder meget højt på torsoen og har en lidt usædvanlig form. Men de er SKØNNE! :wub:

Redigeret af Ebden_jj

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg besøgt Kay for anden gang.

Oplevelsen var mindst lige så stor dennegang. Især hendes utrolige nærvær og kæresteagtige måde at være sammen på, er helt i top:wub:

Og sexen er unik:P Vi var gennem både blindfold, olie, edging, 69, masser af tungekys, og Cow-Girl på de 45 min, som jeg havde bestilt dennegang. 

Læg dertil en masse personlig snak, hvor Kay virker oprigtig interesseret i at føre en samtale. 

Men hold da kæft - når sexen først starter, så er det en mind-blowing oplevelse. 

Slidt frase - men jeg gik faktisk derfra med et stort smil på læberne:D

Miller’s 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ebden_jj skrev, den 29.7.2020 at 21:24:

Brysterne er ægte!... ...men jeg forstår godt at man kan komme i tvivl. De sidder meget højt på torsoen og har en lidt usædvanlig form. Men de er SKØNNE! :wub:

De er kunstige, med mindre hun har fået dem fjernet siden hun brugte et andet navn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Shhh
Elkær skrev, for 6 timer siden:

Jeg har også besøgt hende. Oh Boy hun kan sutte god pik :shock:

Sluger hun?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zaq skrev, for 14 timer siden:

De er kunstige, med mindre hun har fået dem fjernet siden hun brugte et andet navn.

Jeg er helt enig, og efter min mening er det ret nemt at se på billede 26 (som det er nu).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 2 timer siden:

Jeg er helt enig, og efter min mening er det ret nemt at se på billede 26 (som det er nu).

Kræver det virkeligt den store realeksamen for at kunne afgøre om brysterne er hjulpet eller ej? Flere der har besøgt hende skriver, at de er ægte og andre skriver det er nemt at se, at de er hjulpet.

Jeg vil garantere for, at de er ægte, for de sidder på kvinden, og derfor er det den ægte vare.

Hvad der er inde bag huden, dét kan være fedtvæv, muskler, blod, nervebaner, en pacemaker, silikone eller hvad man ellers kunne forestille sig. Hvis de føles som bryster, så er det bryster, og dermed den ægte vare.

Jjeg ville så gerne føle den fornemmelse det måtte være at føle på dem - men omstændigheder forårsaget af mig i mit tidligere bekendtskab med Kay, dét har desværre gjort det en smule kompliceret.

Hvis man har mulighed for det, så ville jeg lade det komme an på en prøve - besøg hende, sluk lyset, føl dig frem. Hvis det føles som ægte bryster, så er det ægte bryster - uanset hvad indholdet måtte være, og uanset hvad man måtte tro eller vide :)

Der er iøvrigt meget andet i verden, der kan bekymre mig meget mere end hjulpne bryster eller ej: Corona og nogle danskeres helt ulideligt usympatiske mangel på ordentlig adfærd i den sammenhæng, bombeeksplosionen i Libanon, varmen der er ved at kvæle mig og gør at jeg ikke får sovet osv. 

KEEP COOL i sommervarmen

Redigeret af Sherlock

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sherlock skrev, for 55 minutter siden:

KEEP COOL i sommervarmen

I lige måde, og velkommen til. Om de er ægte eller er er ikke uvæsentligt for nogen, og det bør også respekteres. F.eks. syntes jeg at det visueller også er vigtigt, og der er billede 26. en decideret turn-off for mig. Og som de ser ud, garanterer jeg dig iøvrigt for, at jeg vil kunne mærke implantaterne. ;-)

God dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...