Hop til indhold

Jeg er rasende !!!!

Featured Replies

Skrevet

Idag modtager jeg en mail om at der er en annonce på AL hvor i ( Villa Bella’s ) tlf nr bruges i vedkommendes annonce ( sammen med hendes egen @ adr samt mobil nr bruges 

jeg har anmeldt men hvad det nytter aner jeg ikke. Jeg er som skrevet RASENDE ... Syntes det er noget svineri det kan lade sig gøre at man kan bruge andres info og undre mig over hvad man får ud af det. Linket vedhæftet 

https://annoncelight.dk/showad/301213

Skrevet
Madame Illona skrev, for 8 minutter siden:

Idag modtager jeg en mail om at der er en annonce på AL hvor i ( Villa Bella’s ) tlf nr bruges i vedkommendes annonce ( sammen med hendes egen @ adr samt mobil nr bruges 

jeg har anmeldt men hvad det nytter aner jeg ikke. Jeg er som skrevet RASENDE ... Syntes det er noget svineri det kan lade sig gøre at man kan bruge andres info og undre mig over hvad man får ud af det. Linket vedhæftet 

https://annoncelight.dk/showad/301213

-og annoncen er slettet. 

Formålet må være at snylte på etablerede steders oplysninger, men hvad de får ud af at bruge telefonnummer kan jeg ikke helt regne ud. 

/North

Skrevet
  • Author
North skrev, for 4 minutter siden:

-og annoncen er slettet. 

Formålet må være at snylte på etablerede steders oplysninger, men hvad de får ud af at bruge telefonnummer kan jeg ikke helt regne ud. 

/North

Måske fordi jeg og andre har anmeldt annoncen 

Men så kan man jo snart ikke vide sig sikker på noget 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.