Hop til indhold
Troldmanden

Thai kropsterapi Odense

Recommended Posts

Mit faste massagested er Thai kropsterapi på Fåborgvej 89 A, 5250 Odense SV hvor jeg i mange år har fået super gode behandlinger af Ulai. Se blandt andet min anmeldelse af stedet her https://www.eroguide.dk/forum/topic/113483-ulai-thai-kropsterapi-odense/?tab=comments#comment-1062765

 

For nyligt lagde jeg mærke til, at klinikken havde opdateret deres annonce på Annoncelight 

https://annoncelight.dk/showad/260865 hvoraf det fremgik, at Ulai bød velkommen til Nana som ny massør på klinikken. Jeg ved, at Ulai stiller store krav til massører så jeg tænkte, at jeg gerne ville teste Nanas evner. Jeg kontaktede Ulai og hun roste Nana og fortalte, at hun selv var blevet hjulpet meget af Nanas massage, så jeg bestilte en tid. 

 

Da jeg ankom modtog Nana mig smilende og hun ligner de billeder, der ofte er på annoncen på AL (men kun de dage Nana er på arbejde) Ulai og Nana deles om lokalerne i stuen og i kælderen, så det afhænger af hvor der lige er plads i forhold til andre kunder. Der er professionelle massagebrikse begge steder og jeg endte i stuen. 

 

Jeg smed alt tøjet og lagde mig på briksen hvorefter Nana kom ind med opvarmet olie. Nana taler udmærket dansk og spurgte ind til eventuelle skavanker og hvordan jeg ønskede massagen udført. Hun trykkede prøvende rundt omkring på min ryg og identificerede et par ømme steder, jeg slet ikke var klar over jeg havde, og så gik hun ellers i gang. Ud over den varme olie anvendte Nana tigerbalsam samtidig med nogle massageteknikker, der lejlighedsvis mindede om min kiropraktiker kombineret med god hård Thai oliemassage når det er bedst. Nana fik min ryg til at synge og som en anden musiker spillede hun hele sit repertoire mens hun omhyggeligt lyttede til lydene fra min ryg og de små gisp jeg gav, når hun rigtig fik fat i de ømme steder. Hold da op hvor var det godt. Nana fik mig til at føle mig tryg, så jeg turde at give mig hen og slappe helt af, hvilket gør det nemmere at arbejde med kroppen. 

 

Havde bestilt 50 min til stedets standard pris af 450kr og der blev masseret for alle pengene og ikke snydt med tiden. 

 

Jeg blev efterfølgende tilbudt et bad som jeg tog imod. Stedet fremstår rent og pænt med masser af rene håndklæder og mulighed for at spritte af. 

 

Nana kan jeg varmt anbefale,  især hvis man som jeg, har kørt langt i en bil og ens krop trænger til at finde tilbage i balance. 

 

God sommer

 

Troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hansen. skrev, for 13 timer siden:

Nej, men det hedder Hotstone Thaimassage, og begge damer giver efter min mening en rigtig god massage og fuld ud som Nana hos Ulai

Er der ekstra på stedet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nana hos Thai kropsterapi er tilbage på arbejde efter lidt ferie. Jeg har selv booket en tid igen i denne uge :D Hvis Hansen ønsker at anmelde et andet thai sted i Nørre Åby, så anbefaler jeg at Hansen opretter sin egen tråd på EG, ellers bliver det hurtigt noget rod :(

Fortsat god sommer

Troldmanden

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld Troldmand, ville bare fortælle at jeg er ikke imponeret af Nana’s arbejde og hvis man kommer vestfra ville jeg stoppe før Odense, men det er op til dig hvad du mener.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86

Jeg synes det er fint lige at få et par hints til hvor man får bedre service end hos Thai kropsterapi. 

Det er allerede åbenlyst at troldmanden er glad for stedet og Ulai er bestemt også en sød pige. Det samme er Nana. 

Priserne er bare i den høje ende og kan man få samme eller bedre service til samme eller lavere pris i nærheden er det ganske relevant. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Brødre 

jeg har selv besøgt Ulai og været tilfreds med massagen, men som skrevet i tidligere indlæg er hun meget dyrere end normalen, nu sad jeg lige og læste tråden her og fik den tanke om Ulai og troldmanden er den samme ! 
 

god aften 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Massens skrev, for 18 minutter siden:

Hej Brødre 

jeg har selv besøgt Ulai og været tilfreds med massagen, men som skrevet i tidligere indlæg er hun meget dyrere end normalen, nu sad jeg lige og læste tråden her og fik den tanke om Ulai og troldmanden er den samme ! 
 

god aften 

Godt set !  Når man nærlæser ser jeg tydeligt hvad du mener. Måske ikke samme person, men en ikke helt ubetydelig tilknytning til hinanden, kunne man godt fornemme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

God konspirationstanke, og da jeg i dette forum udelukkende anmelder piger med tilknytning til adressen, så beder jeg jo selv om det :D At tro at Ulai og jeg er den samme person er dog ret morsomt, men også en smule fornærmende overfor os begge, så det vil jeg undlade at kommentere ;)

Jeg har kendt Ulai tilbage fra da hun drev Smile Thai Orchid på en anden adresse i Odense (der hvor 1-2-3 ligger i dag), og jeg har altid været tilfreds med den service hun selv yder og de anbefalinger hun giver om andre piger. I tiden hvor Ulai var på Grønland besøgte jeg Panom og Pyng Thai massage og jeg kan give dem begge mine bedste anbefalinger. Peaw fra Orchid Thai massage i Kochsgade er også dygtig til alt hvad hun laver :rolleyes:, men min klare favorit er den legendariske Bee, som jeg har besøgt et utal af gange i Fredericia. Hun er desværre ikke i landet mere, og jeg har mistet håbet om, at hun nogensinde kommer tilbage. Men ellers har jeg simpelthen ikke besøgt andre thai steder i Danmark, og derfor er det helt fair, hvis mine anmeldelser ikke vurderes som værende særligt objektive, da jeg ikke har meget andet at sammenligne med. Men jeg vil fortsætte med at skrive dem uanset hvad I tænker og tror :D

God sommer

Troldmanden

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...