Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle sammen,

Jeg skal et smut til Århus og kunne godt fristes af en dobbelt op massage. 

Har nogen kendskab og erfaring med et sted, der tilbyder det i Århus?

På forhånd tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mastager skrev, for 8 timer siden:

Pp thai massage, tjek evt anmeldelser herinde. Gib og cici, hvis de stadig er der. 

Det er de - de er fast inventar det sted ... i hvert tilfælde i sidste uge ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mastager skrev, for 10 timer siden:

Pp thai massage, tjek evt anmeldelser herinde. Gib og cici, hvis de stadig er der. 

Lyder godt. Og har da læst diverse anmeldelser af dem. De lyder ret frække

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et alternativ kunne være her 

https://annoncelight.dk/showad/276281

Hvis det er samme nadia som tidligere er hun virkelig en smuk kvinde. Desværre  har niveau været noget svingende. Super sex i starten og så desværre lidt ned af bakke. Massagen har altid været lidt lala. Mutter lidt ældre god massage og fræk nok. Begge store bryster... Men jeg har ikke prøvet dem sammen så hvis du prøver det så skriv en anmeldelse.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
steve skrev, for 30 minutter siden:

Et alternativ kunne være her 

https://annoncelight.dk/showad/276281

Hvis det er samme nadia som tidligere er hun virkelig en smuk kvinde. Desværre  har niveau været noget svingende. Super sex i starten og så desværre lidt ned af bakke. Massagen har altid været lidt lala. Mutter lidt ældre god massage og fræk nok. Begge store bryster... Men jeg har ikke prøvet dem sammen så hvis du prøver det så skriv en anmeldelse.

 

 

Nadia er den lille meget smukke pige med bryster der er lidt for store. Hun giver en halvelendig massage og kan slet ikke lide at sexe - ikke med mig i al fald. Det var en af de kedeligste thaioplevelser jeg længe har haft. :) 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
steve skrev, for 3 timer siden:

Et alternativ kunne være her 

https://annoncelight.dk/showad/276281

Hvis det er samme nadia som tidligere er hun virkelig en smuk kvinde. Desværre  har niveau været noget svingende. Super sex i starten og så desværre lidt ned af bakke. Massagen har altid været lidt lala. Mutter lidt ældre god massage og fræk nok. Begge store bryster... Men jeg har ikke prøvet dem sammen så hvis du prøver det så skriv en anmeldelse.

 

 

 

giver dig helt ret - den her nadia svinger lidt i kvalitet 

jeg besøger hende ikk igen,  de første 3 gange var fint men så blev hun lige pludselig rigtig primadonna sur

og ville ha flere penge og jeg skulle gi hende drikke penge osv 

mens servicen faldt .

Redigeret af peter.c

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Det er jo den butik du kan se på fotos ;) 

hehe :) 

nemlig - jeg troede vi snakke om den Nadia som nu er started hos PP 

det var min fejl 

og tænkte jeg lige kunne nå og redigere mit svar men det kunne jeg ikke :) haha 

århuselskeren kommer for hurtigt  :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...