Hop til indhold
TheDude69

Nina i odense

Recommended Posts

Ja, har været forbi hende da jeg også tændte lidt på billederne......... jeg vendte om i døren og gik igen....det var selvfølgelig ikke pigen på billederne, men en lille tyk, mørk dame der bare ikke tændte mig på nogen måde:twisted:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velbekomme....det er jo netop derfor vi brødre har eroguide.....gider bare ikke fake piger og svindlere......har altid betragtet det som en borgerpligt at advare andre herinde om dårlige og fake oplevelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, den 28.7.2020 at 16:29:

Ja, har været forbi hende da jeg også tændte lidt på billederne......... jeg vendte om i døren og gik igen....det var selvfølgelig ikke pigen på billederne, men en lille tyk, mørk dame der bare ikke tændte mig på nogen måde:twisted:

Hvad med hendes nu opdateret billeder (dem med rød corsage) - er de også fake? De ser ellers ægte ud og på videoen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 6 timer siden:

Hvad med hendes nu opdateret billeder (dem med rød corsage) - er de også fake? De ser ellers ægte ud og på videoen.

Hun er NØJAGTIG som på billeder og også filmen.

Og hun er simpelthen bare så skøn og ligetil.

Hun aflagde mig besøg i søndags, og hold op det var ren luksus.

 

Det var så andet besøg..men hun er bare en ener..;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweetmand skrev, den 29.9.2020 at 15:46:

Hun er NØJAGTIG som på billeder og også filmen.

Og hun er simpelthen bare så skøn og ligetil.

Hun aflagde mig besøg i søndags, og hold op det var ren luksus.

 

Det var så andet besøg..men hun er bare en ener..;-)

Sweetmand....Hvordan er hendes røv (størrelse osv)? Er det en rigtig afrikaner-røv eller.....?

Det ses desværre ikke så tydeligt på billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 6 timer siden:

Sweetmand....Hvordan er hendes røv (størrelse osv)? Er det en rigtig afrikaner-røv eller.....?

Det ses desværre ikke så tydeligt på billederne.

Hvis du tænker en KÆMPE svulmende røv, så NEJ!

Nu er hun fra naturens side ikke specielt høj jo, men med hendes højde og vægt taget i betragtning. Så har hun lidt mere røv som sådan.

Og en LÆKKER røv skal du bare vide..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var hun lige på besøg i fredags igen, og for pokker en lækker snitte.

Smilende, lattermild og så kan hun bare være fræk som bare pokker.

Og fik godt og vel leget med de store babser hun har sig, og fik min debut med at slikke en sort bagi.....:P

LÆKKERRIER.......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig Sweetmand..... Rigtig frækt og smilende ansigt har hun. Hun virker til at være med på lidt af hvert. 

Og de babser der.....Store, ægte og flotte efter min mening. Og hun elsker man tager fat og leger godt og grundigt med dem :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 7 timer siden:

Kan kun tilslutte mig Sweetmand..... Rigtig frækt og smilende ansigt har hun. Hun virker til at være med på lidt af hvert. 

Og de babser der.....Store, ægte og flotte efter min mening. Og hun elsker man tager fat og leger godt og grundigt med dem :P

Hvornår var du heldig og møde hende da??......he he

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweetmand skrev, for 16 timer siden:

Hvornår var du heldig og møde hende da??......he he

Det er vel en måneds tid siden vil jeg tro. Og ja, man skal vist være heldig, for jeg tror også jeg brugte en måned på at få en aftale i stand, hvor vi begge kunne. Tror hun er en travl dame. Det var på hendes adresse - måske derfor. Hun er meget forsigtig omkring hendes privatliv, hvilket man selvfølgelig godt kan forstå.

Men har bestemt ikke fortrudt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...