Gamez 10 Skrevet 29. Juli, 2020 Malou00 skrev, for 3 minutter siden: Har tilbudt at sige 50/50 som ses på mail. Og som folk har forslået for at få den lukket men ønsker han ikke. så kan ikke gøre mere her fra Tak for at du sendte kopi af vores korrespondance på mail, hvis jeg ikke har mine penge fredag morgen, så skal du ikke pive over st der kommer mere info frem om dig...! jeg har ikke ville hænge ig ud, men at føre mig bag lyset er noget lort fra din side af! fredag inden kl 9 må du sende mig pengene...gider ikke dit pis mere med at spille hellig Del dette indlæg Link til indlæg
Gamez 10 Skrevet 29. Juli, 2020 Kubrick skrev, for 3 minutter siden: Så send lortet og bed ham lukke røven.... Don’t talk it... walk it!! Fuck it.... ingen har ringet dig op! Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 990 Skrevet 29. Juli, 2020 Gamez skrev, for 1 minut siden: Fuck it.... ingen har ringet dig op! Del dette indlæg Link til indlæg
Miller's Crossing 1969 Skrevet 29. Juli, 2020 Utroligt at moderator ikke har lukket denne tråd - hvad sker der? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 29. Juli, 2020 (edited) Gamez skrev, for 7 minutter siden: Tak for at du sendte kopi af vores korrespondance på mail, hvis jeg ikke har mine penge fredag morgen, så skal du ikke pive over st der kommer mere info frem om dig...! jeg har ikke ville hænge ig ud, men at føre mig bag lyset er noget lort fra din side af! fredag inden kl 9 må du sende mig pengene...gider ikke dit pis mere med at spille hellig "Inden fredag kl 9" Hvad fanden bilder du dig ind? Tror du du er gangster boss? Lad hende dog være i fred. Du er jo besat af hende og forsøger at få kontrol over hende og det her du har gang i er ikke alene afpresning, det er også grov chikane. Redigeret 29. Juli, 2020 af Lady C Del dette indlæg Link til indlæg
Gamez 10 Skrevet 29. Juli, 2020 Lady C skrev, for 4 minutter siden: "Inden fredag kl 9" Hvad fanden bilder du dig ind? Tror du du er gangster boss? Lad hende dog være i fred. Du er jo besat af hende og forsøger at få kontrol over hende og det her du har gang i er ikke alene afpresning, det er også grov chikane. Hun skylder mig penge Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MalerKbhK Skrevet 29. Juli, 2020 Lady C skrev, for 3 minutter siden: "Inden fredag kl 9" Hvad fanden bilder du dig ind? Tror du du er gangster boss? Lad hende dog være i fred. Du er jo besat af hende og det her du har gang i er ikke alene afpresning, det er også grov chikane. enig, og det hører slet ikke hjemme i et forum som dette, vorre herre bevars Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 29. Juli, 2020 Gamez skrev, Lige nu: Hun skylder mig penge Næ - du skylder hende penge for de gange du har aflyst. Betal dem inden kl 9 på fredag. Del dette indlæg Link til indlæg
Malou00 71 Skrevet 29. Juli, 2020 Gamez skrev, for 11 minutter siden: Tak for at du sendte kopi af vores korrespondance på mail, hvis jeg ikke har mine penge fredag morgen, så skal du ikke pive over st der kommer mere info frem om dig...! jeg har ikke ville hænge ig ud, men at føre mig bag lyset er noget lort fra din side af! fredag inden kl 9 må du sende mig pengene...gider ikke dit pis mere med at spille hellig Jeg har slettet alt hverken dit navn eller mail er der alt streget over så ikke hængt dig ud Del dette indlæg Link til indlæg
Malou00 71 Skrevet 29. Juli, 2020 Miller's Crossing skrev, for 9 minutter siden: Utroligt at moderator ikke har lukket denne tråd - hvad sker der? Ja mange har prøvet at få den lukket Del dette indlæg Link til indlæg
Gamez 10 Skrevet 29. Juli, 2020 Malou00 skrev, for 1 minut siden: Jeg har slettet alt hverken dit navn eller mail er der alt streget over så ikke hængt dig ud Jeg forventer mine penge på fredag fra dig Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 29. Juli, 2020 Gamez skrev, for 1 minut siden: Jeg forventer mine penge på fredag fra dig Stalking er strafbart Del dette indlæg Link til indlæg
Gamez 10 Skrevet 29. Juli, 2020 Lady C skrev, for 1 minut siden: Stalking er strafbart Der er ingen som har ringet dig op, jeg stalker hende ikke jeg vil bare ha mine penge hun har haft i 2 mdr og ikke givet den ydelse der er betalt for Del dette indlæg Link til indlæg
Malou00 71 Skrevet 29. Juli, 2020 Men hvis jeg gav dig fisse imorgen som står i mail ville du slette alt og droppe penge hør dig selv Del dette indlæg Link til indlæg
Gamez 10 Skrevet 29. Juli, 2020 Malou00 skrev, Lige nu: Men hvis jeg gav dig fisse imorgen som står i mail ville du slette alt og droppe penge hør dig selv Du bestemmer om du vil betale pengene eller give den ydelse jeg har betalt dig for for 2 mdr siden Del dette indlæg Link til indlæg
Malou00 71 Skrevet 29. Juli, 2020 Citer igen kunne betale fuld ud ingen aftaler om 50/50 for at få dette ud af verden men kunne knalde og gæld væk. og hænger dig ikke ud. streget alt ud på dig dit navn og mail. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MalerKbhK Skrevet 29. Juli, 2020 Malou00 skrev, for 2 minutter siden: Men hvis jeg gav dig fisse imorgen som står i mail ville du slette alt og droppe penge hør dig selv Han er jo syg så ! Del dette indlæg Link til indlæg
Malou00 71 Skrevet 29. Juli, 2020 Gamez skrev, Lige nu: Du bestemmer om du vil betale pengene eller give den ydelse jeg har betalt dig for for 2 mdr siden 50/50 som mail så er den lukket. fisse for du ikke her fra tror heller ikke andre her fra sådan som du er Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7416 Skrevet 29. Juli, 2020 Øh...at betale tilbage med sex, med en vred mand det ender nok ikke godt ! 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Malou00 71 Skrevet 29. Juli, 2020 holstebronx skrev, Lige nu: Øh...at betale tilbage med sex, med en vred mand det ender nok ikke godt ! Nej. Har tilbudt løsning på halv skade så 50/50 men kan ikke trænge igennem Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1294 Skrevet 29. Juli, 2020 Vi stopper her. Vi har modtaget ufatteligt mange rapporter på tråden. Inden vi læser alt igennem for yderligere, så må de to implicerede parter indstille sig på, at tage deres personlige udeståender på PM eller på andre kanaler. Det er os uvedkommende! 2 5 Del dette indlæg Link til indlæg