Hop til indhold
Gamez

Anmeldese af Malou fra Helsingør/Hillerød

Recommended Posts

Malou00 skrev, for 1 time siden:

Nu stopper du sgu!!!

jeg kørte flere gange afsted til dig hvor du enten aflyste 5 min inden jeg parkeret min bil eller jeg ikke kunne få fat på dig.. brugte mange timer på mails med dialog og nye møder som du ikke kunne udføre... jeg har ganske få gange men at spille mig ud så skurk gider jeg enlig ikke stå model til.

jeg køre mellem 3-4 timer hvor jeg kan lave aftaler i det tidsrum.. med bad og omklædning hjemmefra og bil tur har jeg brugt over 1 time hver gang.

træt af du hænger mig på denne måde sgu enlig ikke særlig fair og rimeligt .

gider ikke mudderkast men har også behov for at forsvare mig i dette her 

Anmeld stodderen! Han afpresser dig... 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gamez skrev, for 9 minutter siden:

Hvad for nogle trusler 

Det er tydeligt at konkludere ud fra dine beskeder, at du ikke er rask. 
Sådan som jeg læser det, så er hun i sin fulde ret til at beholde pengene, når du har aflyst hende 5 minutter før møde, hvor hun kunne kunne have andre aftaler med potientielle og ikke mindst seriøse kunder. 

• Synes godt om 3
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gamez skrev, for 31 minutter siden:

Hvad for nogle trusler 

Malou00 skrev, for 39 minutter siden:

Nu folk har popcorn fremme..

hadu så glemt at nævne at fra dag 1 af når du sendte anmodninger på mobil pay vedlagde du trusler i vedhængende kommentar.

Det eneste jeg sagde da du ikke overførte første gang var at du ikke skulle snyde mig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og trusler med politi og trusler på mail om politi og du faktisk ville smide mig op her som du har gjort..

spil ikke uskyldig og ynk kortet om det har du aldrig gjort.

hæng mig ud og tvær mig ud i mudderet som du har gjort på det groveste her i denne tråd hvor du også har fremsat trusler i utallige kommentar må du forvente jeg siger fra og forsvar mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære @Malou00 og @Gamez

Der var et fantastisk satireprogram på P1, der hed SELVSVING. 

Den her tråd er vist også gået i selvsving - kan I ikke bare se at få kneppet jeres åbenlyse frustrationer over hinanden ud af kroppen.

Make love not war - men det er jo naturligvis fordi I ikke får sex, at I reagerer på den her måde.

Mit bedste råd er: Stop jer selv, og se at få andre ting i jeres liv at gå op i.

Den her tråd udstiller blot jer begge to i en grad som ingen af jer er tjent med, så få nu noget andet at gå op i.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Frisk på at slutte denne tråd :) Den køre nemlig i selvsving .

Kommer ikke videre.

Trådstarter nok ikke med på den.

prøvet at få lukket hele denne tråd siden igår.

Redigeret af Malou00

Del dette indlæg

Link til indlæg
Malou00 skrev, for 6 minutter siden:

Frisk på at slutte denne tråd :) Den køre nemlig i selvsving .

Kommer ikke videre.

Trådstarter nok ikke med på den.

prøvet at få lukket hele denne tråd siden igår.

Trådstarter slutter tråden når pengene er landet på min konto som du lovede!

og bortset fra det hvem er jeg blevet anmeldt til? 
ku være dejligt at vide, og på hvilken begrundelse da du hele tiden har lovet mig mine penge men har snydt mig indtil nu...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Malou00 skrev, Lige nu:

så skrevet til admin ligesom mange andre har over denne tråd og indholdet i denne tråd trusler osv. 

så gear lige ned 

Det er fint men husk hvad du har lovet, der er to dage til fredag...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gamez skrev, Lige nu:

Hvad skal admin gøre

Tjek din tråd og hvor meget den er løbet af sidespor som mange har påpeget efterhånden, ikke kun mig der efterspørger admin i tråden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen
Malou00 skrev, for 6 minutter siden:

Tjek din tråd og hvor meget den er løbet af sidespor som mange har påpeget efterhånden, ikke kun mig der efterspørger admin i tråden.

Du prøver virkelig at undgå at betale de penge ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, Lige nu:

Du prøver virkelig at undgå at betale de penge ;)

Har du drukket af natpotten eller følger du slet ikke med...

hvor står der jeg undgår ??? 

Du er da lige så ude for rækkevidde som ham.

Men støt da op om kriminel hensigt og offentlig trusler det er da flot.

klap dig selv på skuldren.

jeg vil bare ikke lade mig afpresse som han igennem hele denne tråd har prøvet og som sjovt nok de fleste andre påpeger han gør.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Malou00 skrev, for 7 minutter siden:

jeg vil bare ikke lade mig afpresse som han igennem hele denne tråd har prøvet og som sjovt nok de fleste andre påpeger han gør.

Jeg forventer mine penge fredag så slipper du for at høre fra mig igen...! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MalerKbhK
Gamez skrev, den 28.7.2020 at 12:17:

Jeg har haft fornøjelsen af Mallou (Camilla Hansen) tidligere, tilbage den 10 juni aftaler vi ar hun skal besøge mig dagen efter, hvor jeg sender penge til hende via Mobilepay, og aftalen går i vasken, så har jeg skrevet, ringet til hende og intet sker, og nu snart 2 måneder efter så har hun ikke overført pengene tilbage, selvom hun den 1. Juli skrev at hun ville overføre mine penge til den 20. Juli, Jeg føler virkelig det er dårlig stil og derfor skriver jeg herinde så andre ikke falder i samme saks....

Om jeg får mine penge er desværre stadig uvist da hun ikke tager sin telefon når jeg ringer, dvs hun har blokkeret mig.....

Malou (Camilla) eller dit rigtige navn hvis du læser med, det ved jeg du gør, så overfør venligst pengene tilbage, ellers poster jeg min mobilepay kvittering herinde som bevis at du har fået pengene.

Farvel penge, sorry, men var det ikke lidt dumt at overføre på forhånd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke sagt jeg ikke vil betale men jeg vil fandme Heller ikke stå inden for den udhængning og uløgne fra hans side og hele historien..

ej forglemme trusler og afpresning ..

Hvem ved jeg ikke bliver hængt ud betaling eller ej ?? 
Personen har ikke styr på en skid og hvad han sagde for 5-10 min siden i tråd.

det han har gang i er ikke ok!! 
har fortalt min del her og folk fulgt med så de ved efterhånden godt hvem der er mest ærlig her i denne tråd... trådstarter eller den anklaget...

og må sige det ikk er trådstarter der rigtigt på den. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Malou00 skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har ikke sagt jeg ikke vil betale men jeg vil fandme Heller ikke stå inden for den udhængning og uløgne fra hans side og hele historien..

ej forglemme trusler og afpresning ..

Hvem ved jeg ikke bliver hængt ud betaling eller ej ?? 
Personen har ikke styr på en skid og hvad han sagde for 5-10 min siden i tråd.

det han har gang i er ikke ok!! 
har fortalt min del her og folk fulgt med så de ved efterhånden godt hvem der er mest ærlig her i denne tråd... trådstarter eller den anklaget...

og må sige det ikk er trådstarter der rigtigt på den. 

Jeg forventer stadig mine penge fredag morgen så hører du aldrig fra mig igen, og nej der kommer intet frem såfremt pengene er på min konto fredag morgen kl 9

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er sku en ærgerligt situation, og kan godt forstå det er surt, at give penge uden at have modtaget, det man havde håbet på.
Men hvis jeg skal vægte for og i mod, synes jeg pengene er i dens rette hænderne, hvis der er blevet aflyst 4-5 gange, hvor der kunne have kommet penge fra andre aftaler... 

op på hesten igen, og lave andre aftaler med andre søde piger og overhold dem, eller meld afbud i bedre tid, end når pigen lige er trillet ind på parkeringspladsen.. 

god dag til jer alle og håber det løser mig..

• Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen
Malou00 skrev, for 22 minutter siden:

Sjovt, som du bliver personlig, når du ikke kan finde gode argumenter ;)

On topic: Det kunne være klaret meget pænere af tråstarter, der er jeg helt enig, men du har holdt ham hen i 2 måneder.
Hvis du mente, at det var unfair, du skulle tilbagebetale pengene, kunne du have indledt en dialog med ham omkring det, og evt. foreslå at slå halv skade, så han kun fik halvdelen tilbage (hvis han accepterede det).

Er det fordi du ikke har pengene, som jeg forstår du ikke har, så gør som os andre (når vi ikke ejer kongens mønt), og tag fat i kreditor og spørg om, det er muligt at betale af over X måneder.
Hvis du kommer med et fornuftigt udspil, er langt de fleste mennesker til at tale med, men der hvor man (som kreditor) bliver irriteret, er, når man får at vide, at man får pengene i næste uge, og når dagen oprinder, så er der tavshed.

Uanset hvem der holder med hvem, så bør I løse det her internt, som voksne mennesker.
Betal manden hans penge eller kom med et udspil til at slå halv skade eller at betale over X måneder, og efterfølgende kan han jo beklage, at han blev lidt hidsig.
For som det ser ud nu, bliver tråden sikkert lukket af admin eller en mod med begrundelsen at EG ikke kan tage stilling til en sådan sag (hvilket de ikke kan), og så er I jo lige vidt.

Redigeret af Landsbytossen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gamez skrev, for 1 minut siden:

Jeg forventer stadig mine penge fredag morgen så hører du aldrig fra mig igen, og nej der kommer intet frem såfremt pengene er på min konto fredag morgen kl 9

Pt kan jeg ikke stole på hvad du siger for det ene øjeblik vil du hænge mig ud..

næste ønsker du dialog slette og jeg skal ringe.

så er du retur igen til hænge mig ud.

så vil du ikke offentliggøre mine personlige oplysninger Afhensyn til jeg har familie  men hentyder du ellers til i flere tråde du ønsker.

jeg løber ikke for nået men burde også ses fra min side igennem denne lange tråd. 

• Forvirret 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...