Hop til indhold

Frodig, sutteglad spermhungrende ...

Featured Replies

Skrevet

Kære venner,

Blev nok revet lidt med af overskriften - og glemte XXL.

Måske nok den mest aseksuelle købesexoplevelse, jeg har haft. Blowjobbet var fint og afslappende. men ikke på nogen måder fræk. Skulle være kørt igen. Hun var - i hvert fald snarere 60 end 44 ...

http://www.voksenlisten.dk/xxl-q-sgr-sperm

Skrevet

Hejsa

Har selv besøgt hende, og ja, nok en meget atypisk oplevelse, men hun gør opmærksom på hun er stor, og man kan vel også fornemme på billederne at hun ikke er nogen vårhare :-)

Til gengæld giver hun et førsteklasses BJ med gagging. Hun kan virkelig li' det hun laver, så hvis man går efter den ægte oplevelse, så er hun et besøg værd. Fik lov til at besøge hende i hendes hjem, hvilket var meget privat, så alt i alt en god oplevelse, med en voksen pige der gør det af lyst.

Hilsen MasterMind

Skrevet

Ja jeg er lige glad med størrelse og alder, hvis hun kan det hun skriver, jeg skal kun bruge hendes mund og hals 100% og det kan hun vel bruges til?

Skrevet

Hun kan sit kram det er helt sikkert. Det kan godt være at udseendet måske ikke er model-udseende men hendes deep BJ er noget som er tiden/pengene værd. Måden hun kan bruge tungen på mens hun er helt ved roden det er himmelsk .

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.