Hop til indhold
Drstor

Lyshåret pige, Odense C

Recommended Posts

Ja, det kan jeg. Har mødt hende og det var ikke godt. Hun er altid på sidst på måneden fordi hun er flad og da jeg mødte hende virkede hun meget desperat efter at tjene nogle hurtige penge. Hun lugtede ligeledes meget grimt fra skridtet og så virkede hun også påvirket af et eller andet.....jeg gjorde mig hurtigt færdig...de 1500 kr var lige ud i rendestenen. Kan ikke anbefales.:twisted:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det var en meget useriøs og grådig type.....skulle bare hurtigt væk......spild af tid og penge. Tror faktisk også man, som grundregel skal holde sig fra disse "via mail"-piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser og virker møg fræk men at skulle lægge 1500 for noget som er beskrevet som ovenover kan jeg ikke få mig selv til. 

Andre der har været her og vil berette?

God dag derude 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan roligt besøge hende, ja hun er en slem slem pige, og meget fræk, tilbyder alt hvad du ønsker, bare ikke hendes numse.

Ja, hun gør det for pengene skyld, men gør (næsten) alle GP ikke det.

Tror næsten Giant Cock hellere vil have hende for sig selv, en del af dem jeg har besøgt, skriver han også dårligt om. Prøvede lige at kikke på hvornår han har anmeldt en GP - Kan ikke finde nogle, men han har prøvet en masse GP for flere år siden, den erfaring deler han så ud af.

Men som anden skriver, hun kan have vasket sig siden og folk kan forbedre sig. Har besøgt hende for noget tid siden, hun er som hun altid har været, hun har gjort dette i otte år nu, on/off. Hun lugter ikke forneden, var heller ikke påvirket af noget, gør det stadig uden kondom, så der er også en risiko ved disse piger...

Til Giant Cock: Det er ingen kritik af dig, elsker at læse om dem du har været sammen med, samt den store erfaring du har på området.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Peter 

Tak for din besked i denne tråd. Jeg har længe ville besøge hende men har kun læst den dårlige anmeldelse så er glad for dit perspektiv

Kostede det ekstra for uden gummi og er der mulighed for at komme mere end en gang i de 35 min? 

Tænker bare sådan en sag ville få det hele til at eksplodere på nul komma fem

God lørdag til alle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Masonme skrev, for 14 timer siden:

Hej Peter 

Tak for din besked i denne tråd. Jeg har længe ville besøge hende men har kun læst den dårlige anmeldelse så er glad for dit perspektiv

Tænker bare sådan en sag ville få det hele til at eksplodere på nul komma fem

God lørdag til alle

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til jer andre der har skrevet til mig.

Gør jeres egne erfaringer, ellers læs og lav anmeldelser i eroguide. Gav bare "Masonme" et andet perspektiv, som han kalder det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter1000 skrev, den 22/8/2020 at 16:29:

Du kan roligt besøge hende, ja hun er en slem slem pige, og meget fræk, tilbyder alt hvad du ønsker, bare ikke hendes numse.

Ja, hun gør det for pengene skyld, men gør (næsten) alle GP ikke det.

Tror næsten Giant Cock hellere vil have hende for sig selv, en del af dem jeg har besøgt, skriver han også dårligt om. Prøvede lige at kikke på hvornår han har anmeldt en GP - Kan ikke finde nogle, men han har prøvet en masse GP for flere år siden, den erfaring deler han så ud af.

Men som anden skriver, hun kan have vasket sig siden og folk kan forbedre sig. Har besøgt hende for noget tid siden, hun er som hun altid har været, hun har gjort dette i otte år nu, on/off. Hun lugter ikke forneden, var heller ikke påvirket af noget, gør det stadig uden kondom, så der er også en risiko ved disse piger...

Til Giant Cock: Det er ingen kritik af dig, elsker at læse om dem du har været sammen med, samt den store erfaring du har på området.

 

"Til Giant Cock: Det er ingen kritik af dig, elsker at læse om dem du har været sammen med, samt den store erfaring du har på området".

Hey Peter1000, Bare helt ok.....jeg kunne aldrig drømme om, at gå på kompromis med min integritet, som netop handler om at lade andre give respons og kritik på mine skriv herinde......glad for du kan bruge mine erfaringer fra denne frække verden samt, at andre har gode erfaringer med piger jeg ikke lige tændte på :-) .

 

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...