Hop til indhold

Recommended Posts

MÅ PÅ DET KRAFTIGSTE ADVARE MOD RUBI I RØDOVRE.... Billederne er absolut ikke sammenhængende med hvad man møder... I annoncen annonceres det at Rubi er 22 år gammel. Men hun har en søn på 10. Ved ikke om det er normalt at blive gravid i Ungarn som 11årig. Rubi tager imod iklædt slidt joggingtøj og sutsko. Ligner et morgenbord.  I vores arrangerende kommunikation lovede Rubi at hun kyssede. Det viste sig at være løgn. 69eren man var blevet lovet bestod kun af fransk til kunden... Iøvrigt den dårligste fransk jeg nogensinde har oplevet. Man måtte ikke røre hendes mis eller kysse hendes kedelige bryster.... Plat og den værste skuffelse.... Ville hellere have givet 1000,- til et godt formål.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emil1985 skrev, for 9 timer siden:

MÅ PÅ DET KRAFTIGSTE ADVARE MOD RUBI I RØDOVRE.... Billederne er absolut ikke sammenhængende med hvad man møder... I annoncen annonceres det at Rubi er 22 år gammel. Men hun har en søn på 10. Ved ikke om det er normalt at blive gravid i Ungarn som 11årig. Rubi tager imod iklædt slidt joggingtøj og sutsko. Ligner et morgenbord.  I vores arrangerende kommunikation lovede Rubi at hun kyssede. Det viste sig at være løgn. 69eren man var blevet lovet bestod kun af fransk til kunden... Iøvrigt den dårligste fransk jeg nogensinde har oplevet. Man måtte ikke røre hendes mis eller kysse hendes kedelige bryster.... Plat og den værste skuffelse.... Ville hellere have givet 1000,- til et godt formål.

Et link ville være passende :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emil1985 skrev, for 10 timer siden:

MÅ PÅ DET KRAFTIGSTE ADVARE MOD RUBI I RØDOVRE.... Billederne er absolut ikke sammenhængende med hvad man møder... I annoncen annonceres det at Rubi er 22 år gammel. Men hun har en søn på 10. Ved ikke om det er normalt at blive gravid i Ungarn som 11årig. Rubi tager imod iklædt slidt joggingtøj og sutsko. Ligner et morgenbord.  I vores arrangerende kommunikation lovede Rubi at hun kyssede. Det viste sig at være løgn. 69eren man var blevet lovet bestod kun af fransk til kunden... Iøvrigt den dårligste fransk jeg nogensinde har oplevet. Man måtte ikke røre hendes mis eller kysse hendes kedelige bryster.... Plat og den værste skuffelse.... Ville hellere have givet 1000,- til et godt formål.

Jeg har lidt på fornemmelsen at du har været på Nyholms Alle i Rødovre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...