Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg endelig besøgt Black Angle i dag og må sige at hun helt levede op til de gode anmeldelser her på EG .

https://annoncelight.dk/showad/278026

uden overdrivelse er det nok noget af det bedste oplevelse hos en GP som jeg har prøvet 

10 til pigen

8 til stedet ( diskret parkering bag huset ) 

Helt sikker en gentagelse .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JohnWayne86

Melinda er også blandt mine favoritter. Og synes hun er meget kønnere i virkeligheden end hendes billeder antyder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sort Nylon Strømper 6 skrev, for 2 minutter siden:

Hej JohnWayne86

vil du gerne sende Link med Melinda fra Annoncelight.?

Melinda er den samme som Black Angel ... det er blot det navn hun siger hun hedder, og tidligere brugte hun også dét som "kunstnernavn" :)

 

Redigeret af Asmodeus

Del dette indlæg


Link til indlæg
normade skrev, for 5 timer siden:

Så fik jeg endelig besøgt Black Angle i dag og må sige at hun helt levede op til de gode anmeldelser her på EG .

https://annoncelight.dk/showad/278026

uden overdrivelse er det nok noget af det bedste oplevelse hos en GP som jeg har prøvet 

10 til pigen

8 til stedet ( diskret parkering bag huset ) 

Helt sikker en gentagelse .

Du har så inderligt ret, Black Angel/Melissa er og bliver en ener, hvilket de mange nye opslag der kommer vedr hende også bekræfter. Du er nr 10 der opretter et nyt opslag på hende i år, og ja hun fortjener det. ( prøv at læs alle de andre, hvor masser bekræfter det samme) Hun er sku en ener ;-).

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 2 timer siden:

Du har så inderligt ret, Black Angel/Melissa er og bliver en ener, hvilket de mange nye opslag der kommer vedr hende også bekræfter. Du er nr 10 der opretter et nyt opslag på hende i år, og ja hun fortjener det. ( prøv at læs alle de andre, hvor masser bekræfter det samme) Hun er sku en ener ;-).

Jo, men der er også anmeldelser, der beskriver at hun er træt og ugidelig nogen gange. Ikke passer på sig selv og tilbyder sex uden gummi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
1001nat skrev, for 1 time siden:

Er der nogen, der ved, hvornår hun kommer tilbage til Holstebro?
Ha' en dejlig dag
1001nat

Det nemmeste er du skriver til hende og spørger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har efterhånden besøgt smukke Melinda en del gange, og hun bliver bare bedre og bedre for hver gang :wub: Sidste gang var dog mere end fantastisk. Havde booket tid via sms, og 5 minutter efter det var aftalt, kom der en sms fra hende "its okay I dress up as a school girl?" Mit hjerte stoppede lige i et sekund, inden jeg fik svaret yeeees :D

Blev mødt af en ufattelig smuk, frisk og frækt udklædt Melinda. Kæmpe knus og kys og hun sprang op i mine arme, og jeg fik lov at bærer hende ind i værelset.  Selve sex delen var som altid fantastisk, og uanset om det er dybt blowjob, doggy style eller noget andet, så er det vidunderligt, da hendes krop er gude skøn, og specielt hendes røv er fra en anden verden. 

Når man står på gulvet og knepper hende hård i fisse i en doggy, hun vender hovedet rundt for at kysse (hvilket hun er super til), og efter lidt kyssen spørg hun, om man ikke kan kneppe hende hårdt igen, ja så synger både black and white angles sku :D Jeg er ret sikker på, at hun også syntes det var skønt, da jeg kunne se, at hun legede lidt med sine bryster i det skjulte :wub:

Jeg havde bestilt mega fransk, og da jeg efter en god halv times hot sex fik fremstammet at jeg snart ville komme, gik hun ned på knæ for mig. Hendes hænder kærtegnede min krop, imens hun suttede som en gudinde. Der er ikke noget så frækt som når man har øjenkontakt med hende, og bare kan se ens pik forsvinde i hendes dejlige mund :D Det skulle da lige være, af efter at have kommet i hendes mund, se hende på knæ, smile sødt til en, og se der løber lidt sæd fra hendes mundvig :D

Der er ingen af de piger jeg nogen sinde har været sammen med, der overhovedet nærmer sig Melinda, hun er i en liga for sig selv, og hvis du vil forkæle dig selv med en sex gudinde, så besøg hende <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Melinda er også min all time favorite girl. Aldrig har jeg oplevet en pige, der er så indstillet på at give en god oplevelse og god service.

Glemmer nok aldrig første gang ved hende, hvor jeg fik lov at klæde hende af lidt for lidt i en 45 minutters seance. Det er stadig lige så banditten løfter sig, når jeg tænker på den dag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, den 28.7.2020 at 03:47:

Jo, men der er også anmeldelser, der beskriver at hun er træt og ugidelig nogen gange. Ikke passer på sig selv og tilbyder sex uden gummi. 

Ja der har været et par enkelte stykker som skrev det med at hun virkede træt, men hun er trods alt kun et menneske, og var lige en overgang måske lige beskæftiget nok uden at tage hjem på ferie. men de gange jeg har mødt hende har hun altid været skide sød og virket oplagt. Man skal måske nok lade være med at besøge nogen af pigerne på en af de sidste dage, for selvfølgeligt kan de ikke blive ved med at holde den samme gejst oppe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æskildsen skrev, for 9 timer siden:

Jeg hælder mere til denne tråd: 

Ikke fordi hun ikke er sød, men, nej ikke min kop te

 

Er det så noget du hælder til fordi du har besøgt hende, eller er det bare sådan en tanke der strejfer dig pga du har læst det indlæg skrevet af en der dengang var meget ny herinde (og stadig er)?? Personligt vil jeg da meget hellere hælde til den side som langt de fleste skriver om, og ikke kun fordi de skriver om det, men nok mere fordi jeg selv har oplevet hende flere gange både i Esbjerg og i Holsted ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@youngatheart

Jeg finder det underligt, at du har behov for at "begrave" andres oplevelser. Folk har ret til deres egen mening og erfaring.

 

Det er tydeligt, at mange har haft en rigtig fin oplevelse med Black Angel. En oplevelse om ligger i den bedre ende af spektret. Jeg er selv en af disse.

 

Men jeg har ingen grund til at tvivle på de mindre gode oplevelser. Slet ikke når de kommer fra folk, som har en lang og god treck-record herinde. Igen kan jeg personligt genkende, at hun kan svinge i "præstationerne". At tilbyde græsk og ikke levere varen, fordi hun er øm er eksempelvis ikke fair. Det burde hun have vidst inden hun tog imod pengene. Når der ligefrem siver blod ud af numsen, så burde den del af butikken have lukket. 

Den svingende svingende hygiejne er vel også relevant. Etc.

 

Det kan godt være, at du hælder til den ene side, men læseren bør imvho have et nuanceret billede. I en tråd som kun består af de varmeste anmeldelser, synes jeg at det er på sin plads, at gøre nye læseren opmærksom på, at der også har været mindre gode oplevelser. Jeg tror de mindre gode anmeldelser skyldes det forhold, at pigen arbejder i mange måneder uden pause. Det vil slide på selv den sødeste pige - og sød det et hun.

 

Således informeret kan læserne selv træffe deres valg, på det bedst mulige grundlag.

 

Og de dårlige anmeldelser kan forhåbentligt får pigen til at tage bedre vare på sig selv. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 1 time siden:

Er det så noget du hælder til fordi du har besøgt hende, eller er det bare sådan en tanke der strejfer dig pga du har læst det indlæg skrevet af en der dengang var meget ny herinde (og stadig er)?? Personligt vil jeg da meget hellere hælde til den side som langt de fleste skriver om, og ikke kun fordi de skriver om det, men nok mere fordi jeg selv har oplevet hende flere gange både i Esbjerg og i Holsted ;-)

Jeg har naturligvis besøgt hende - i Holstebro, hvis du ellers mener det har en værdi!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tsunami

Dejlig LÆKKER slank pige - 100% hende på foto, blot er hun meget mere sol brun IRL

Sød at snakke med, og behandlingen 10/10

Stedet 4/10 - (Holstebro) pga. det ligger lige ud til gade hvor der går mange mennesker, og du skal vente på døren bliver åbnet

"bonus info" - stå evt. overfor og vent til hun åbner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æskildsen skrev, for 21 timer siden:

Jeg har naturligvis besøgt hende - i Holstebro, hvis du ellers mener det har en værdi!

Selvfølgeligt mener jeg da det har en værdi at du har besøgt hende. Så har jeg bare misforstået det du skrev, da jeg tog det med at du hældte til det med artiklen der var skrevet som værende et gæt. Så undskyld den misforståelse, for selvfølgeligt har alle da ret til at have forskellige holdninger, og selvfølgeligt kan du jo lige som de andre være rendt ind i en dårlig dag hos hende, hvilket naturligvis ikke skal udløse store stjerner til hende på sådan en dag ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 21 timer siden:

@youngatheart

Jeg finder det underligt, at du har behov for at "begrave" andres oplevelser. Folk har ret til deres egen mening og erfaring.

 

Det er tydeligt, at mange har haft en rigtig fin oplevelse med Black Angel. En oplevelse om ligger i den bedre ende af spektret. Jeg er selv en af disse.

 

Men jeg har ingen grund til at tvivle på de mindre gode oplevelser. Slet ikke når de kommer fra folk, som har en lang og god treck-record herinde. Igen kan jeg personligt genkende, at hun kan svinge i "præstationerne". At tilbyde græsk og ikke levere varen, fordi hun er øm er eksempelvis ikke fair. Det burde hun have vidst inden hun tog imod pengene. Når der ligefrem siver blod ud af numsen, så burde den del af butikken have lukket. 

Den svingende svingende hygiejne er vel også relevant. Etc.

 

Det kan godt være, at du hælder til den ene side, men læseren bør imvho have et nuanceret billede. I en tråd som kun består af de varmeste anmeldelser, synes jeg at det er på sin plads, at gøre nye læseren opmærksom på, at der også har været mindre gode oplevelser. Jeg tror de mindre gode anmeldelser skyldes det forhold, at pigen arbejder i mange måneder uden pause. Det vil slide på selv den sødeste pige - og sød det et hun.

 

Således informeret kan læserne selv træffe deres valg, på det bedst mulige grundlag.

 

Og de dårlige anmeldelser kan forhåbentligt får pigen til at tage bedre vare på sig selv. 

 

Se mit svar til eskildsen længere nede. Kan kun give dig ret i det du skriver ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter en tour de force uden pauser og med faldende service til sidst, er Angel nu gået på velfortjent ferie.

 

Hun plejer at vende tilbage i topform

 

Er der nogen som ved hvornår hun er tilbage :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 5 timer siden:

Efter en tour de force uden pauser og med faldende service til sidst, er Angel nu gået på velfortjent ferie.

 

Hun plejer at vende tilbage i topform

 

Er der nogen som ved hvornår hun er tilbage :)

Når hun kommer igen er det i Holstebro fortalte hun mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 2 timer siden:

Når hun kommer igen er det i Holstebro fortalte hun mig.

Takker. Hun ønskes en rigtig god ferie. Den er fortjent

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...