Hop til indhold
Guest Nemtøs

Købesex som bliver for billigt

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Jeg  har  med  jævne  modtaget en mail  fra  en  mand.  Efter  lidt  skriveri  lavede  vi  en  aftale,  men  kort  tid  efter  skrev  han  at  han  blot  havde  halvdelen  af  det  aftalte  beløb.  Jeg  aflyste  aftalen. 

Han  fortsætter  med  at  skrive med  jævne  mellemrum  og  jeg  afviser  eller  bare  sletter  beskederne. 

I dag  gav  han  lyd  fra  sig  igen. Han  spurgte  igen  og  igen  efter  det  samme,  og  denne  gang  takkede  jeg  ja  tak  til  at  mødes.  Han  spurgte  efter  sugar hvortil  jeg  svarede 1 kr  per  time. 

Nu  er  der  tavshed???

Det  kan åbenbart  blive for  billigt  :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Antoninus

Jeg hilser denne nye udvikling velkommen, og håber at andre piger vil lade sig inspirere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Jeg  har  med  jævne  modtaget en mail  fra  en  mand.  Efter  lidt  skriveri  lavede  vi  en  aftale,  men  kort  tid  efter  skrev  han  at  han  blot  havde  halvdelen  af  det  aftalte  beløb.  Jeg  aflyste  aftalen. 

Han  fortsætter  med  at  skrive med  jævne  mellemrum  og  jeg  afviser  eller  bare  sletter  beskederne. 

I dag  gav  han  lyd  fra  sig  igen. Han  spurgte  igen  og  igen  efter  det  samme,  og  denne  gang  takkede  jeg  ja  tak  til  at  mødes.  Han  spurgte  efter  sugar hvortil  jeg  svarede 1 kr  per  time. 

Nu  er  der  tavshed???

Det  kan åbenbart  blive for  billigt  :-)

Det var sgu et godt svar, selvom det nok er for indviklet for vedkommende til at forstå :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Oldtimer56 skrev, 1 time siden:

Det var sgu et godt svar, selvom det nok er for indviklet for vedkommende til at forstå :-) 

Der  er  totalt tavshed  nu..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Jeg  har  med  jævne  modtaget en mail  fra  en  mand.  Efter  lidt  skriveri  lavede  vi  en  aftale,  men  kort  tid  efter  skrev  han  at  han  blot  havde  halvdelen  af  det  aftalte  beløb.  Jeg  aflyste  aftalen. 

Han  fortsætter  med  at  skrive med  jævne  mellemrum  og  jeg  afviser  eller  bare  sletter  beskederne. 

I dag  gav  han  lyd  fra  sig  igen. Han  spurgte  igen  og  igen  efter  det  samme,  og  denne  gang  takkede  jeg  ja  tak  til  at  mødes.  Han  spurgte  efter  sugar hvortil  jeg  svarede 1 kr  per  time. 

Nu  er  der  tavshed???

Det  kan åbenbart  blive for  billigt  :-)

Sådan, så kan han lære det :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020

Hvis han bliver ved, hvorfor så ikke blokere hans nr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

Jeg  har  med  jævne  modtaget en mail  fra  en  mand.  Efter  lidt  skriveri  lavede  vi  en  aftale,  men  kort  tid  efter  skrev  han  at  han  blot  havde  halvdelen  af  det  aftalte  beløb.  Jeg  aflyste  aftalen. 

Han  fortsætter  med  at  skrive med  jævne  mellemrum  og  jeg  afviser  eller  bare  sletter  beskederne. 

I dag  gav  han  lyd  fra  sig  igen. Han  spurgte  igen  og  igen  efter  det  samme,  og  denne  gang  takkede  jeg  ja  tak  til  at  mødes.  Han  spurgte  efter  sugar hvortil  jeg  svarede 1 kr  per  time. 

Nu  er  der  tavshed???

Det  kan åbenbart  blive for  billigt  :-)

Den løste du sgu godt. Så kan Cheap-Charlie ikke få den sejr, at presse dig ned i pris. Hvilket sikkert er det, der får den til at gå i bukserne på ham. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
BlackMagic2020 skrev, for 40 minutter siden:

Hvis han bliver ved, hvorfor så ikke blokere hans nr

Han mailer  og  har   registreret  mailen  som  spam 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 7 timer siden:

.....hvortil  jeg  svarede 1 kr  per  time. 

Konge kommentar.

NB. Antager at gummi var inkluderet  i prisen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...