Cnnielsen 26 Skrevet 27. Juli, 2020 Hejsa Er det ikke muligt at gemme en tråd. Der er jo nogen anbefalinger, man gerne vil gemme, og finde frem når lysten er der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 27. Juli, 2020 Cnnielsen skrev, for 21 minutter siden: Hejsa Er det ikke muligt at gemme en tråd. Der er jo nogen anbefalinger, man gerne vil gemme, og finde frem når lysten er der Du kan slå notifikationer til - så får du automatisk også besked om nye indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1714 Skrevet 27. Juli, 2020 Cnnielsen skrev, for 19 minutter siden: Hejsa Er det ikke muligt at gemme en tråd. Der er jo nogen anbefalinger, man gerne vil gemme, og finde frem når lysten er der Jeg vil mene at alle tråde gemmes i det pågældende forum, og så længe der skrives i dem vil de hele tiden ligge på side 1. Jo længere tid der er "stille" i tråden, jo længere ned på listen i foraet falder den. Du kan evt også "følge" en tråd, ved at klikke "følg dette" i højre hjørne øverst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cnnielsen 26 Skrevet 27. Juli, 2020 Jeg kan ikke se, hvor jeg kan slå notifikationer til, eller hvor jeg kan følge en tråd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 27. Juli, 2020 Ah... du kan vel gemme en side som favorit, både på computer og på mobil telefonen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dristige 226 Skrevet 28. Juli, 2020 Når du har tråden åben, så er der foroven til højre et lille felt Følg dette, som du kan klikke på. Derefter kan du under din profil, finde alt du følger under Fulgt indhold God fornøjelse! Tom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg